28 prosinca 2009

''Vi ste slabi na engleski, ili na lijepe žene?''

- Is it realistic, for example, to expect a young athlete to spend five years training for twenty hours per week to run 28 minutes over 10km, and finish 12-th in a medium level 10,000m race? To be lapped in an Olympic 10,000m final, where the final 5,000m are now being run in close to 13 minutes, a pace that many European athletes cannot sustain for 3000m?

 

(rekoše na The Science Of Sport blogu)

 

Iz čega shvatam(o) da atletičar koji trči 10,000 metara za 28 minuta, uglavnom trenira 20 sati nedeljno, tokom 5 godina? A na što ja brzo otvaram Excel, i fajl pod tajnim imenom ''_2009 dnevnik.xls'', i gledam svoj sedmodnevni prosek za godinu koji kaže 18:19. Eto tragedije, oni treniraju 101 minut nedeljno više od mene, što je 14 minuta dnevno razlike, i to je dovoljno da oni idu 10 km za celih 7 minuta brže od mene!!! (jer ja nisam nikada zvanično sišao ispod 35' za 10 km...)

Super, nema ništa jednostavnije nego svako veče odvozati biciklom ili otrčati ~14 minuta, da bih dobio tih ~101 minuta tjedno to jest ~1040 (njihovih) protiv ~950 (mojih) sati godišnje...

A u stvari kad bolje pogledam, ja već imam 1100 (!!!!!) sati ove godine no to je sa dodatim ''laganim aktivnostima'' tipa razvozavanje i šetnja, dakle dovoljno je pola od toga prebaciti u zonu imenovanu ''Trening'' i eto mene ispod 28 minuta :-)

NAUČNO DOKAZANO!!! (na stranici ''The Science Of Sport'', xoxoxoxoxo!!!)

 

danas sam se LAGANO prošetao dva sata, LAGANO provozao dva sata, i sutra ću ili trčati ili voziti ili ću uzeti dva noža i zabiti ih u kvadricepse da smirim ovaj osećaj ludila, odmora, volje, strasti, nemira.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SUPERKOMPENZACIJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nema komentara:

Objavi komentar