31 prosinca 2009

kraj...

nešto sam petljao da napravim da mi sve web stranice izgledaju isto, pa evo šta sam dobio - kao što se vidi u prilogu.
svi su mi se ... GUMB-i ... (što bi rekla zapadna braća) izgubili (ili treba da kažem iz-GUMB-ili) i pojavile mi se neke debilne crtice preko sred ovih polja (TAB-ova?) pa sad ti vidi gde da klikneš i kako.
ne dâ mi se da podesim sve prema svojim ukusima (o kojima ne vredi diskutovati - ne o ukusima, nego o Mojim Ukusima).

danas celo jutro na poslu,
u podne na trening biciklama jer smo sinoć slušajući prognozu odlučili da ćemo se voziti.
no čim oni kažu sunčano, to znači kiša.
dakle prvih sat vremena po kiši...
a kad oni na Državnoj Televiziji kažu "PROLEĆNE TEMPERATURE!!!",
ja se zapitam zar nije jesen prošla tek pre 8 dana,
pa ako smo TEK 8 dana u zimi - zar nije logičnije reći "jesenje temperature"?

Kome je i zašto uopšte palo na pamet proleće, dok smo još uvek u 2009?????
hajde ako je februar, ili da je makar stigla nova godina (2010), pa i da pominjemo njeno proleće.
no ovo je zvučalo kao ČISTA i najgora GEBELSOVSKA PROPAGANDA!
znaš koja je razlika između Starih i Novih (na vlasti)?
pa, samo su ovi novi prepredeniji, ništa više.
jebalo ih proleće,ima do proleća još 3 meseca.
3 meseca čega? pa, 3 meseca propagande.
:-)

a Nenadu u inat danas sam imao samo jedan par gaća :-)
lako mi je na 16 stepeni, da mi se ništa ne smrzne, pa treba koristiti priliku...
no ove bici gaće ionako imaju onaj uložak kao pelene, pa realno štite kao 3 para,
dakle svi smo došli na svoje. tri za jednog - jedan za ...

za kraj godine smo umesto planiranih 5 sati odvezli samo tri i po sata, mtn bajkovima, 93km.
prošli smo u povratku kroz Mionicu, i dođemo kući,
i nađem poruku od jednog Opasnog Tipa iz Mionice koji mi javlja da je stigao...
i još nam šalje ponudu za dvoboj/troboj, pa, ostaće taj zajednički trening ipak za 2010... ha!
Nino, čujemo se sutra!

malo zbrkan post, baš i nije bio neki za kraj :-(
a šta ćeš, ne nailazi inspiracija po narudžbi...
nadam se da vam je Blog ipak bio sve-u-svemu zanimljiv,
i da ćete ga rado čitati i u sledećoj godini.

drage Moje i dragi Moji,
zdrava vam, srećna vam, uzbudljiva vam i aerobna, 2010-ta !!!
... što i sebi želim!
Saša

Nema komentara:

Objavi komentar