16 kolovoza 2012

hoću-neću

voli me ne voli me i tako u krug
odlučio ja da ne trčim do daljnjeg zbog bola u kuku
i išli mi jutros na tempo-razvozavanje, trkačkim biciklama
na pola puta napravimo dogovor da ona dođe direkt kući,
zbog posla, a da ja krošeom zaobiđem neki polu-krug
obzirom da smo u prethodna 2 dana vozili i previše,
ovaj plan (njoj 61km meni 102km) je ispao cakum-pakum
mislim ono, da se dodatno ne premaramo :-)
i rekoh, sutra je petak, da ja opalim trčanje, ona nek odmori
pa ćemo subota-nedelja opet da roknemo nešto sočno
e međutim...
zove me (neko...) i poziva nas na (jednu trku...) za vikend,
naravno radi se o atletici, i strogo po pozovu, dakle ja kao VIP
biće ograničeno na 30 ljudi, neka proslava, ručak, trka, sve-u-1
pppiiiiiiiiihhhhhhh, zovnem ja nju telefonom, 
tek da ne poveruješ, njoj se dopala ideja :-)
a mislim, nije potrčala godinu dana
kaže šta je to za nju 8km, bitno je zezanje i druženje
pa što jeste, jeste...
doduše, kad se jednom popne na ono brdo, 
nizbrdo će neko trebati da joj peva "džingl belz, džingl belz"
da bi se ikako spustila nazad u ...
(umalo da napišem Mesto pa bi svi znali o čemu se radi!!!)
i sad mi se malo provrpoljio Plan, kako da trčim sutra?
mislim, sutra pa u nedelju, da mi ne bude "tuu mač"?
moram pod hitno da smislim neku dobitnu kombu,
neku sedmicu, neku kombinaciju, da ne uprskam stvar
dakle nakon krosa Mesne Zajednice Gradac sredinom aprila,
za 3 dana ću trčati svoju drugu trku 2012-te :-/
jbg, ako trčim, ima da uđem u top 3, ili ništa od mene!
perje će da leti, a vunu da ne pominjemo :-)
samo da u subotu ne provedemo više od 6h na biciklama...

Nema komentara:

Objavi komentar