02 kolovoza 2012

samo jedan???

sad stvarno nemam vremena i baš mi je žao
previše zanimljivih stvari za samo desetak minuta...
još me od svega najviše zanima da večeras vidim statistike bloga,
i da proverim koliko ljudi je ipak zapamtilo ovu adresu,
bez da im svakog dana na fejsbuku dajem direktan link,
kao što u ludnici daju pacijentima jutarnju pilulu
"digni jezik!, aha... dobro je, progutao si..."
samo jedan trening??? neverovatan osećaj :-)
radi se o juče, pa makar jedan jedini trening bio mtb-ima
i to do Kosjerića, čitaj 80km sa kombinacijom razrovanih puteva,
nekoliko dugačkih uspona, i ludilom jutarnje žurbe
ono kad imaš 3.5 sata fore do posla, i kad ti svaki minut znači
ako smo na prevoju u ovoliko sati, i ako nam odavde treba nazad 50',
dakle ostaje nam da dalje vozimo još sat vremena max...
e sad kad se sjurimo za 20', da li ćemo se popeti za 40'?
ili da idemo na kilometre, recimo po ovom profilu... 25 prosek?
pa to je lakše, idemo 13km (zašto ne 12???) i nazad...
i tako mahnito projurismo celim planiranim putem
uletesmo na posao minut kasnije, ili dva, ili tri
posle toga totalna koma, obično kad dođem kući
razmišljam gde bih mogao, šta bih mogao da stignem
ma kakvi, preležao ručak-pauzu i nazad na posao, srećan da sam živ
a dan ranije, eh dan ranije
rano ujutru je bilo 2h tempo-razvozavanja,
jer sam trebao da se oporavim od onog trčanja 21km po vrućini
nakoon tog tempo razvozavanja sam imao 2h fore,
i spičio sam takav tempo da to nije normalno,
neki krug od 65km sa jako lošim/razrovanim putem u sredini,
i uspeo sam uprkos svim preprekama da to obavim tako brzo,
da sam bio zadovoljan. e sad kad sam ja zadovoljan...
onda znate da je to bilo nešto auuuuuuuu
i posle toga opet malo na posao, kući na užinu,
i uveče na vožnju sa lokalnom fejsbuk bici družinom
opet par sati, (mislim tri puta po par sati, to se nakupi haha)
s tim da je ovde bilo i brda i makadama i koječega još,
čak malo i slikanja, imali smo i jedan pad :-(
ajde što čovek pade, bože moj, nije mu bilo ništa,
nego što je pao u krivini na samo metar ispred mene :-P
kao najzanimljivije zapažanje sam Loli preneo
"pazi, kad ideš iza nekog momka, ništa se ne oseća.
kad ideš iza neke od dve cure, miriše šampon i sapun!
dakle momci se (logično) tuširaju POSLE vožnje,
a cure se tuširaju PRE! (neću da smrdim među ljudima)"
a verovatno su se tuširale i posle, žali bože tolikog sapuna :-)
i tako je sa jučerašnjom jutarnjom planinskom vožnjom
meni ispalo 4 treninga u 27 sati, nije čudo što sam danas ovako odmoran,
jer sam u narednih (od srede u podne do četvrtka u podne) 
imao samo jedan trening, i da se vratim na početak,
odmoren svim tim slobodnim vremenom, odjurio na trčanje :-)
trava, zemlja, loš asfalt? brdo? 32 stepena? ma daj...
11km, 44 minuta, 80m uspona, trava zemlja trotoari, rupe,
stare patike, mrtve noge, ali... išlo je :-)

Nema komentara:

Objavi komentar