10 kolovoza 2012

42

"Tim Noakes je od nedavno zagovornik ishrane sa malo ugljenih hidrata. 
Shvatio je da mu telo ne tolerira UH i da bolje ide bez njih."


Pročitao sam u detalje...
Ja nemam tih problema.
Telo mi odlično prihvata ugljikohidrate,
čak štaviše toliko ih voli, da većinu konvertira u bolju valutu 
(masti) i zadrži ih za sebe.
No ima i tu logike - ako telo želi masti, daj mu masti, 
zašto ga mučim konverzijama?

tako smo jutros nakon doručka odvozali do Mionice
ona cura kiropraktičarka nam je malo tandrljala leđa
10 minuta meni 8 minuta Loli i još toliko ćaskanja
pa smo lagano dovrteli nazad kući
pa sam se spremio za trčanje
(jer mi je rekla da danas ništa teško ne radim)
a u međuvremenu smo ogladneli,
pa je Lola ručala (u 9h30!) a ja se najeo koječega
ne da nije bilo UH, nego je bio Čokolino + čokoladne instant pahuljice,
+ sladoled koji sam stavljao preko te vrele smeše, 
on se topio i pretvaralo se sve to u nekakav puding,
sladak kao Smrt koja nosi masku neke Dobre Vile
e kad mi je glikemija postala trocifrena, ja sam izleteo napolje
moraš demone isterati iz dupeta, inače se razmnože
ideja je bila da isti onaj krug od 11km, over the 260m nadmorske
(i još nekoliko kratkih gore-dole, računaj total 100m uspona)
koji sam provrteo nekoliko puta letos za 43.5', 43', 44'...
dakle... ideja je bila da ga pretrčim za 42' (?)
to jest nije bila ideja, bilo je maštanje
a da bi napravio neku podlogu za maštanje,
morao sam da se psihički pripremim za nemoguće
pustio sam sa jutjuba (za vreme tog energetskog orgijanja)
eminu arapović & hardtime "radostan dan",
pa zatim eminu solo "skini mi se...", i na kraju moju omiljenu
napaljivačku "vozio je preko 100 na sat", pravi sočan hard rock.

i tako, umesto starih puma belus sam uzeo asics ds racer,
ali stare broj 44.5 (imam i novi par broj 44 koji mi je puno bolji)
pa sam tako ubeđen time da umesto 287g imam 227g patike
dodao na tu maštu, sve se nadajući da će tih 60g da napravi čudo
mislim, imam ja i bruksice t6 od 200g ali nisu baš za travu i prašinu
naime pored Kolubare je zbog dvomesečne suše trava i zemlja
toliko sasušena, da se dobio neki prašnjavo džombasti mix
koji nikome ne bih preporučio za trčanje
osim ako baš čezne da posle svakog trčanja pere patike
drugih opcija nemam, imam 2 pešačke zone sa 2 strane,
no to je više za jogging i dužinu, ipak trčati 15km/h kroz ljude
delovalo bi kao da sam opljačkao neku juvelirnicu...

i tako prođem prvih 2.25km 7-8 sekundi brže od onoga što pamtim
pa, rekoh, ako se i raspadnem, bar sam išao lični na prvih 2.25km
dođem do završetka gradskog parka nekih 20'' brže od prošlog puta
pa rekoh, bar sam dovde napravio lični, sad uzbrdo ako i crknem...
i uzbrdo pamtim da sam išao 4'45'', 4'48'', 4'42'', tako nešto
i izletim gore za 4'32'' (1050m, uspon oko 6%) auuuuuu...
dugačak spust sa par lakat krivina, i to prolazi za par sekundi brže
i kad sam došao na ravan lep asfalt za sledećih 1.5km
progutao sam knedlu
realno, ako do kuće idem tek malo jače od 4'/km, dolazim za 43'
a ja sam planirao 42'
(ono tek malo jače je sad u excelu 3'58''/km, tako sam i mislio)
e sad treba dakle razvući i taj završetak, tih lepih 1.5km,
pa kilometar po razrovanom trotoaru gde se iskrene noga očas posla,
pa još 1km po travi/prašini, pa još 1.3km po ulicama trotoarima...
fuj
kako da smaknem minut na 19 minuta, pa to je preko 5%???
brzo računam 5% od 4 minuta, to je 5% od 240 sekundi,
dvadeseti deo od 240 je 12, fuck... 
to je 12 sekundi brže od "nešto brže od 4'/km",
to je negde 3'45''/km...
da sam ja onaj stari Ja, to bi bila igra i uživancija
ali ovako, progutah another knedlu :-S
trčim tim lepim asfaltom, u početku sam imao vetar u prsa,
sada ga osećam na vratu, brojim korake
na svakih obeleženih 100m izbrojim 34, pa to je samo malo više od 33
a 33 dvokoraka na 100m znači korak od 1.5m, to je malo mnogo
znam da maratone trčim koracima od 1m30, valjda tako beše
pa ne idem tako loše, hah?
tu sam se uključio na glavni put u nekoj bezveznoj tački,
znam da sam 270m ispred jednog mosta, koji je 5.120m od kuće :-)
e jbg sad to treba računati...
ma nema veze, mažem pa šta ispadne, čekam da dođem na 3km od kuće
ako sam tu negde tesno ispod 12', nastaviću da mažem
ako dođem na 3km tako da mi npr treba do kuće 11' za 3km, 
onda ću da izbacim belu zastavu, i da dotrupćem za 12'
(u smislu, pa neka bude 43' umesto 42', 
ako sam danas već izvukao tako loše karte)
i sad (pogled u Excel da se setim tačne cifre)
dolazim na -3km tako da mi treba 11'40'' do kuće
japiiii, imam odobrenje od Onog Odozgo, maže se do kraja!!!
polećem po travi, gazim prednjim delom stopala,
dižem prašinu kao krdo bivola u špageti-vesternu :-)
da mi je neko pre 5 godina rekao da ću "ovako uskoro"
biti presrećan što trčim 3'50''/km, lupio bih mu šamarčinu
izlazak na ulice blizu kuće, nekih 300 trotoara, naskok saskok,
u jednom času mi čak malo klecne noga

to me podseti da sam juče imao 2 jaka treninga,
oba na 15kg teškom MTB-u, jedan u planine rano ujutru,
i drugi po brdašcima oko podneva, i brate baš sam mazaoooo...
tako da, nije ovo baš da sam bio pripremljen za jurnjavu

long stori šort, dođem do predzadnje raskrsnice, imam 2' do kuće,
i preostalih 550m, tu lupim kontru nekim bakicama koje vuku 
one torbe na 2 točka iz supermarketa, mislim, oduvao sam ih!
poslednja raskrsnica, odlično, pretrčavam ulicu,
na travi između ulice i trotoara zamalo srušim nekog penzića
(dok me pogledao, već sam mu bio s druge strane, a dok se 
okrenuo na drugu stranu, već sam bio iza ugla, magija bre!)
i stao ispred kapije sa 41'57'' na Polaru, jeeeeee :-)

a da ironija bude najveća, pre 2 dana nam stigao poziv iz Kanjiže
ima u subotu trka na 13.5km
i ja kao nisam siguran dal' će da me nešto boli,
ko će da putuje 300km i nazad, da se maltretira...
i nisam Loli ni rekao da sam o tome uopšte razmišljao
a sad vidim nakon trčanja, brate da sam danas malo predahnuo,
sutra pre podne to putovanje, popodne trka,
koju bih odvalio još 10''/km brže od ovoga, pa stvarno...
čak mi je u jednom času bilo žao :-(
i onda me zovne Lola da ja dođem na posao a ona kući,
i kaže da ima puno posla i u subotu tako da moramo da radimo
nema ono šeme Dužina u subotu + Dužina u nedelju
pomislih - bolje da joj nisam ni rekao za Kanjižu :-(
tako da je ipak ispalo idealno,
u subotu ćemo klasično jutarnje ludilo od 6 do 9,
a ovaj vikend nam ostaje samo nedelja za Dužinu
obzirom kako smo se rastočili zadnjih 5 vikenda,
možda u tome ima i nešto dobro? :-P

rezime - 11km @ 15.7km/h,
a nije bilo baš ni glatko ni ravno.

Nema komentara:

Objavi komentar