17 kolovoza 2012

žao

auuu koliko mi je žao što nemam vremena i energije za blogić
sanjao sam neki triatlon i Armstronga kako finišira na trčanju
cilj na atletskoj stazi i dvojica prvih se potukli u zadnjoj krivini :-)
inače danas sam vozio 2X, jutros brdašca, popodne brda
svakakvih doživljaja, jurili me auti, bezuspešno,
stigao me jedan kamion, uporan neki, uspešno :-(
čistio šljive za pekmez, prsti mi crveni i izguljeni... i smrde!!!
jbt ko da sam ginekolog-volonter u nekom somalijskom kampu :-(
kako bilo, odavno nisam izašao uz Blizonjski Vis 18km/h
nije to ono da sam odmorio, popio 8 red bulova i 7 guarana
nego iz dana u dan, redovno vozanje, nekad jače nekad slabije
a od atletske trke u nedelju smo odustali, jer je start u 14h (???)
mislim stvarno, da vozim auto sat vremena na 32°C,
pa da trčim trku na 33°C, pa da ručam na trulim klupama na 34°C,
pa da se vraćam kući autom na 35°C, ko je toliko pametan???
da daš onim istražiteljima iz CSI Las Vegas da ispitaju te klupe i stolove,
oni bi odustali :-) tojest rekli bi 
- jel vi oćete da mi pravimo enciklopediju od Hajduk Stanka do Arkana?
(mislim toliko je gibanice pojedeno na tim klupama da su se impregnirale)
tako da, ima puno više pametnih načina da se upotrebi vikend...
wotevr... siju lejtr eligejtr

Nema komentara:

Objavi komentar