14 listopada 2013

dugačkoooooo

znači u zagrebu je bila 2km kraća staza nego u novom sadu?
ili je ovamo bila 2km duža, ta dva mu dođu na isto ;-)
ako budem stigao, danas ću napisati nešto više o trci 
koja je doduše bila negde na pola između trke i treninga.
ustvari, lažem.
bila je bliža treningu nego trci, i to solidno.
praktično sam trčao isto kao i na NS noćnom maratonu,
s tim da sam tada imao i plan i društvo od starta do cilja,
a juče baš i nisam imao plan, 
pa sam shodno tome negde oko pola staze ostao i bez društva.
uglavnom dobio sam SVE koje je makar i teoretski bilo moguće dobiti,
i završio na poziciji "prvi iza Mišovića" što je samo po sebi pozamašna titula.
naročito s obzirom na to da juče nisam planirao ni da se oznojim, 
a kamoli da se zaduvam, a tek nipošto da se dodatno umaram.
jer ne pamtim kada sam došao na maraton ovako isceđen.
ali eto, ponelo me.
da sam se razbudio nešto ranije, a ne tek na 24-om kilometru, 
možda bi i rezultat bio pristojan...
ali hajde, kao da je to jedino važno.
uvek je lepši osećaj kad imaš skromna očekivanja 
pa završiš 10 minuta ispred plana, 
nego kad ti se nedajbože dogodi suprotno.
jer kad pogledaš ostale rezultate, ja ispadoh najbolji :-)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

slika negde oko trećine trke, 
dok sam sa Profom razmenjivao viceve i anegdote,
i dok smo sa pecaroškim strpljenjem čekali da drugi prokuvaju

Nema komentara:

Objavi komentar