16 listopada 2013

minut

samo nekoliko crtica.
danas sam slučajno zaokružio 3000 km ove godine.
tek kad sam ukucao jučerašnjih 15 i današnjih 16, primetih.
dan nakon maratona smo otišli na vožnju od 3h.
u utorak sam išao na trčanje, onako, tzv. Tempić.
nisam nešto kilavio, ali nisam bio ni previše svež.
pokušavao sam da idem kraćim i bržim koracima.
još uvek sam osećao zatezanja u ložama i dupetima.
nego, radi se o ovom naslovu, minut.
danas sam trčao minut duže nego juče.
što znači da sam prešao 1km više, za 1' duže.
1km za 1', to je brzina od 60 km/h :-)
ali nije bilo baš tako, naravno.

nasuprot jučerašnjem tapa-tapa, danas sam nešto smislio.
obzirom da je pljuštalo, trebalo se skoncentrisati na nešto drugo.
jer ako misliš o lošem vremenu, uvek ti se otegne i ogadi trčanje.
otrčao sam 3km zagrevanja (15'), zatim 10km promena.
nisu to bila nikakva krvoločna ubrzanja.
tek onako promene, da malo zavrtim nogama.
100m tako, pa 100m lagano.
trajalo je to 10 kilometara.
u početku su išli po 4'20, pa sam se malo zagrejao.
ako se to može reći po onom pljusku i vetru.
uglavnom tih 10 km promenade sam završio za 42'.
i posle toga još ona ista lagana 3km do kuće, za istih 15 minuta.
paaaaa, ne znam šta da kažem.
nisam se umorio, uopšte.
a da mi se išlo brže, nije, ali baš nije.
tako sam našao, neku tačku, dogovorio se s nogama.
i na kraju je svima bilo lepo.
a kišu nisam ni primetio.

e sad da malo pričamo o vikendu.
apatin ne dolazi u obzir.
tri puta sam tamo trčao, i sva tri puta se loše osećao.
dal tamo pored puta čuče neke veštice koje me mrze, ne znam. 
uglavnom svaki put sam se mučio, i namučio.
postoje tako neki gradovi koji mi nikako ne leže.
sombor, apatin, varaždin, uglavnom to nešto severno.
preko svega, a možda i baš zbog toga, dug je put.
treba ustati u 4-5 ujutru, jurcati 4 sata autom, 
i opet stignemo u zadnji čas. fuj.
a ove godine se baš tako pogodilo, da se samo dan kasnije,
u kragujevcu održava polumaraton.
nikada tamo nismo trčali. a start je u nedelju, u 11h.
dakle totalno druga šema, dotle nam treba samo 2h puta.
tako da je neki kao plan, da odemo u kragujevac.
poslednji argument je taj, što je nakon ns maratona
bolje otrčati sledeću trku nakon 7, a ne 6 dana.
dobro, neće to baš biti trka, nego opet neki Tempo trening.
ali nema veze, noge će ceniti taj dan bonusa.

a da taj dan ne bi prošao u prazno, sutra mogu opet da treniram :-)
da je trka u subotu, ovo bi bilo sve za ovu nedelju.
a ako je trka u nedelju, sutra se otvaraju mnoge mogućnosti.
to je onaj čuveni četvrtak, u kome uvek treba uraditi 20% previše.
čisto da se sjebeš za vikend :-P
tako da, videću šta ću smisliti. 
jedva čekam...

Nema komentara:

Objavi komentar