19 listopada 2013

jok

jesam lepo reko da ne treba praviti planove?
jesam reko?
jesam!
(e neka si im reko!)

sve je fino krenulo,
i oporavak od maratona je trajao celu noć.
ponedeljak utorak sreda, tri treninga.
i cap carap, virus :-(
u četvrtak je krenulo neko grebanje u grlu,
očas posla se spustilo u bronhije, i eto gaaaaa...
umesto na planirano trčanje, otišao sam u šetnju.
šetnja se pretvorila u pešačenje od 25km :-P
kišica je taman malo utanjila, ja sam imao neku jaknicu.
vratio sam se blatnjav kao krmača.
čak sam pronašao i jednu novu prečicu!

petak je prošao u mrtvačkoj vožnji biciklom.
subota, tj danas, pa biće opet pešačenje, valjda.
nadam se da ću u nedelju biti sposoban za trčkaranje.
još jedna od onih bespotrebnih predugačkih dužina.

jbg, dužine nikad dosta.
bolje da kupiš baget od dva metra,
pa da pola ostaviš za sutra,
nego da kupiš pola bageta i da sve pojedeš na putu do kuće.
posle pitaju de je lebac, ti kažeš nesto lebac.
ne valja.

dakle od planova ništa,
apatin, kragujevac, vikend polumaraton, nemaaaaaaa...
sedi kući, piši blogove, piši mejlove, poruke.
popni se svima navr glave.

vidiš nisam odavno pravio novi profil na fejsu.
taman će možda da mi se ukaže dovoljno vremena.
a treba i prozori da se obrišu, ova kiša baš ostavila tragove.
pogled iz trpezarije mi je kao da sedim u gradskom busu.
eto kaki su nam prozori.
da ne kažem windowzi.


ja mislim da će ovaj spell-checker na bloggeru 
zbog mene da dobije nervni slom :-D
samo mi je tri reči ostavio kao ispravne :-P
pa zacvili - oćeš da ispraviš bar nešto, molim te?
a ja ono, ladno, surovo, ko klint istvud - jok.

Nema komentara:

Objavi komentar