19 veljače 2014

na brzaka

ukratko, napisaću kratak blog
nadugačko, nadam se da ću
kasnije stići da napišem više

ne sviđa mi se što se u zadnje vreme sve više "nadam da ću nešto stići", a sve manje stižem da to i uradim.

1) treninzi
u nedelju smo ipak otišli na vožnju biciklama
usput sam svo vreme priželjkivao da skrenemo ka suvoboru, i da možda sretnemo svoje drugove planinare, tj da ih presretnemo
međutim nisam poneo telefon, i tako svo vreme nismo mogli da saznamo gde se tačno nalaze, a vožnja do gore uz rizik da se promašimo, zvučala je, pa, malo sumanuta.
tako da smo ipak otišli na drugu stranu, i lepo se osunčali

ponedeljak je bio dan za trčanje, i po već opisanom scenariju sam bio ubeđen da će nakon bici dana
noge da mi budu oduševljene trčanjem. i naravno da nisu bile. nešto sam se kao saplitao, tumarao vamte tamte, a jedini blistavi momenat je bio pokušaj sletanja niz najoštriji spust u okolini. izmerio sam ga negde oko 8.5 minuta, s tim da sam morao dva puta da zastanem zbog slikanja. tuda je nemoguće proći a da ne opališ par slika, pa to ti je. sto puta prođemi sto puta mi deluje spektakularno.

utorak je bio dan za koncert. veče ranije je lola otišla iz čiste zajebancije, i sa verovatnoćom NULA da pita da slučajno nema karata za dip parpl, i da vidiš čuda, vratila se kući lepršajući kao leptirić, sa dve karte u rancu. zbog toga sam morao da skratim trčanje, ali sam zato u tih 1h07' uspeo da nabijem čitavih 15 brdskih kilometara. opet po istom scenariju od dan ranije, očekivao sam potištene noge no nakon pravilnog izbora muzike u telefonu raspalio sam kao lud i smlatio taj krug za samo 2-3 minuta sporije od rekorda staze. nakon skoro dva i po sata po kamenjarima dan ranije, ovo je ispalo više nego spektakularno. nažalost sve je bilo u nekoj osunčanoj magli, kako to već nazvati, i opalio sam samo jednu sliku.

nakon trčanja sam odjurio da od druga preuzmem još dva para NB patika, i odmah jedne odabrao kao moguću obuću za koncert. em je to tip koncerta gde niko nikog neće gledati kako je obučen, em svake nove patike zaslužuju da se bar malo razgaze. gde ćeš bolje prilike od tri sata vožnje auta, dva sata stajanja, dva sata skakanja, i pola sata šetanja tamo-vamo...

dan nakon koncerta sam se probudio, valjda. naime sve do sada nisam uopšte siguran da sam se probudio. uzeo one patike od juče, razgazio ih još sat i po, otprilike, jer ja nisam toliki profi kao neki, da bih na SVAKO trčanje nosio štopericu. dobro, ja je nosim samo jednom mesečno, ako ćemo pošteno. ali tada me dobro zapamti :-)


trčanje je proteklo tako-tako, da ne kažem fifti-fifti. pola na levoj nozi, pola na desnoj, kao i svako trčanje. u toku dana sam na fejsbuku kroz komentar ovome i onome napisao deset blogova, pa se posle ceo dan pitao šta mi je to trebalo. ako ti se ne dangubi, ne treba ni da ideš u kafanu, a ne da se posle žališ što nisi dovoljno bio kod kuće. ovde se pod "kod kuće" misli "u svojoj glavi", umesto na vetrometini trica i kučina.

tako sam u relativno kratkom vremenu ponovio onu šemu da se dan pre i dan posle nekog iskakanja iz rutine treba malo odmoriti, e a sad koliko su dva brdska trčanja od 15km i 17km baš "odmor", to ću da vidim sutra. mada mi deluje da neće biti loše. uglavnom, ovaj eksperiment sa dva koncerta u petak pa u utorak, delovao je vrlo zanimljivo, a već sama činjenica da sam još uvek živ, treba da znači da je eksperiment i uspeo. jeah. čak štaviše, život treba da je tako rešen da postoje koncerti svakog utorka i petka. kad već možeš pet puta nedeljno na posao, sedam puta na trening, pa možeš valjda dva puta i na koncert. bar ovo dok ne dođe proleće i dok broj treninga ne naraste na 10-12 nedeljno.

2)
kao nešto sam mislio da tupim o koncertu i o muzici uopšte, ali nisam siguran da sam uopšte kompetentan da bih se sam sa sobom o tome svađao

3)
nešto sam na trčanju razmišljao o ovoj temi trka, organizacije, troškova, i tako svega toga oko čega se kao digla neka prašinica zadnjih dana, ali i za to mi treba puno više vremena i koncentracije od ovog "ček da sednem da na brzaka nešto nakucam".


izvinjavam se za eventualne tipkaće greške

Nema komentara:

Objavi komentar