02 srpnja 2016

opet na trci

ova nedelja je skoro cela prošla u nekom "oporavku"
nakon dve trke u subotu i nedelju, u ponedeljak smo jedva hodali. Lola zbog umora jer uopšte nije bila dovoljno utrenirana za trku tipa Kosmaj sa nizbrdicama od 20%, a ja jer sam zaradio iste upale ali iz drugog razloga.

iako na treningu redovno trčim strme spustove, tog jutra sam se napunio kofeinom kao da nisam spavao mesec dana pa se uplašio da li ću se dovoljno razbuditi. ok, jesmo prekasno došli iz Novog Sada, ali ipak, nešto sna smo i uhvatili. uglavnom kako je krenula trka mene su počeli da hvataju grčevi u butinama, kao da je mišićima malo što moraju da se zgrče da bi držali telo na spustu, nego sva ta kontrakcija pa puta pet. kad sam se spustio niz prvo brdo zastao sam da se malo istežem, i nakon toga nastavio "normalno" da trčim. uzbrdo nisam imao problema ali sam na pola staze (trka je u obliku osmice, pa imamo ukrštanje prvog i drugog kruga) odlučio da ne treba da se lomim niz još jedan isti takav spust, jer sam se uplašio neke veće povrede.

nakon tri dana na bicikli sve je došlo više-manje u normalu, pa sam u četvrtak opet otrčao one moje omiljene brdske deonice od 4 puta po 800-900m. ovaj put u pristojnom tempu, po velikoj vrućini, zadovoljan učinkom.

e sad, večeras treba trčati polumaraton u Rakovici.
za trčanje bih trebao da sam se relativno odmorio, a pomenute intervale sam ubacio jer mi ova trka baš i nije nešto važna (start u 18:30, tačno kada se dodirnu popodnevna vrućina i večernja vlažnost) pa kontam četvrtak pre podne subota predveče, ima tu prostora za odmor.

u taj odmor smo juče (zbog Lolinog rođendana) ubacili pešačenje uz reku Gradac i to nekih 14-15km, sa dvadesetak prelazaka kroz reku, i lomatanje po kamenju i planinarskim stazama. kučići su bili oduševljeni ali za moja leđa ne znam šta da kažem.

nekako sam "slomljen" od jutros, pa čak da kažem i malko zabrinut. ipak treba trčati 21km. pa onda kažeš ići ću lagano, e ali onda će duže trajati. a i treba požuriti nazad kući zbog utakmice. k svemu tome cilj je par kilometara udaljen od starta gde će nam ostati auto, pa ako završim negde oko 20:05 - 20:10, neću moći da stignem do kola pre 20:30 ako uopšte budem raspoložen da trčkaram a ne da se samo prevučem kao mrcina. dakle daj bože da stignemo na drugo poluvreme.