07 srpnja 2016

pamet i pelene

Ranije su mi davali mogućnost da "proširim publiku" za samo 5$,
a sada su počeli da se nude i za 2$ :-)
Shvatili ljudi da nemam ambicije da postanem mao-ce-tung pa snižavaju cenu oglasa :-)





Usput me podsećaju da imam maraton za 4 dana, ajjooojjj "kukavna mu majka" svakom ko zaboravi da sledećeg vikenda treba da trči tešku trku pa mu je potreban fejsbuk da ga na to opominje.

E ali vidiš, nije loše nečeg se i podsetiti.
KO NEMA U GLAVI, IMA U SVESKAMA!

Nešto razmišljam šta bih od treninga mogao za danas da izmislim, pošto osim redovnog posla danas "ne može ništa da se radi" jer je Ivanjdan tj "crveno slovo".

I tako, vrtim po glavi da odem biciklom ovde onde, pa da odatle odem da trčim ovde onde, i rekoh, MA ČEKAJ MALO, da vidim šta sam trenirao prošle godine u nedelji pred Sljemenski, jer sam ga solidno otrčao a takođe je bio 8 dana posle polumaratona u Rakovici.

Kad da vidiš čuda - ja za ovu nedelju već premašio taj volumen, a četvrtak (što se tiče treninga) nije ni počeo!??
2015-te sam imao nekoliko ili laganih ili jako kratkih trčanja/vožnji, a sada sam već odalamio dva poteška i podugačka planinska trčanja. Mislim da sam "u sosu" :-P

Prizvan pameti u poslednjem trenutku, ako ne i malo nakon poslednjeg trenutka (jer sam jutros s kučićima već prepešačio 6km), danas ću ipak otići na laganu vožnjicu...

Nema komentara:

Objavi komentar