27 srpnja 2016

staza pod navodnicima

pa ne znam...
ja sam hteo da se prijavim na ovu popodnevnu trku.
ne pada mi na pamet da trčim noću.
hoću da startujem u 18h30, da završim u 20h00, da sednem u auto i odem kući, i da legnem u 23h00 bez da me boli guza za ostatak trke, proglašenja i komarce.
nadam se da je takva moja odluka uključena u plaćanje startnine?
ako slučajno pobedim, neka moj pehar daju poslednjem, evo i za to me baš baš veoma veoma boli guza.

I ISKRENO VERUJEM, MADA MOŽDA I GREŠIM, DA VELIKA VEĆINA LJUDI KOJI SE PRIJAVLJUJU, PREFERIRA START KOJI NJIMA ODGOVARA,
1) onaj po sparini u kasno popodne, samo da nije po mraku, ili
2) onaj po mrakači i ladovini, samo da nije po suncu

kad vidi ti to burazerE,
Organizator kaže da mu je to svejedno.
NJEMU je svejedno, baš fino.
SAMO VI UPLATITE, A "MI ĆEMO VAS RAZVRSTATI" :-D

DALJE:
ovo mi smrducka na katastrofu od trke.
limit po trci je 150 takmičara.
ŠTA TO ZNAČI?
pa evo, matematičar sam po struci, ako već nisu ovi što prave trke...

staza od 960m prosečnom brzinom od 5'/km je "dugačka" 4m48s
odnosno 288 sekundi
kad podeliš 288 sekundi na 150 trkača, dobiješ jedan vrlo zanimljiv podatak, koji Organizatoru očigledno nije bio ni na kraj pameti, a to je da će SAMO POD USLOVOM DA BUDU IDEALNO RASPOREĐENI, polumaratonci trčati jedan iza drugog na 1.8 sekundi razmaka.
u prevodu, PET KORAKA.

NE DAJ BOŽE, a naravno da će upravo tako biti, da neko nekog stigne, momentalno će se popuniti ta širina staze od METAR PO SREDINI PLUS METAR SA STRANE

šta ovo konkretno znači?
(pokušavam da vam dočaram sliku, unapred, da ne budete iznenađeni tokom trke)

pa prosto rečeno, to znači da će oni srećnici, koji tabanaju 6'/km, trčati po TARTATANU (jbg tako piše), i uživati dok opaljuju selfije, snimaju filmiće i dokumentarce o svojim napregnućima, dok će svo vreme oko njih po travi pa na tartan dva koraka, pa na travu desno, pa na travu levo, pa po travi ceo minut, pokušavati da pronađu svoj put svi ostali koji su iole brži.

ne verujete?
razmislite koliko puta sam pogrešio u zadnjih 12 godina koliko pišem blog...

da rezimiram
ponavljam ono što sam pisao pre dan-dva
kod svake trke pod brojem jedan je STAZA
kada ideš na UTMB, na Plitvički maraton, na Grintovec, u Kulu, na Beogradski, na Jahorinu, prvo što znaš je STAZA.
ponavljajte za mnom, staza, staza, staza...

na Sljemenskom, opet imamo stazu.
bila su dva kruga, pa tri kruga, pa tri kruga ali malo drukčija, NARAVNO DA NIJE UVEK BIO *PRVI* SLJEMENSKI MARATON, iako mu se menjala trasa, to je malo preteško za čarapanski mozgić, ali bez obzira na to, STAZA je ono što u glavi trkača definiše svaki trening ili trku.

i ako je staza takva da može da primi 50 trkača, hajde mi Svemirski Nadljudski Mozgu objasni zašto trpaš 150 ljudi u kafić u kojem ima 20 stolica plus 10 mesta za šankom?

ma boli mozga klinac, da izvinu deca.
on je napisao da je startnina 15€,
pa kome se 90% trke preskače po travi,
izvoli uplati, dobićeš majicu.

nabijem vas u majicu.
dajte jednom ranac,
dajte kačket,
dajte čarape,
dajte mi bon za 5 litara benzina,
dajte mi bon za dve pljeskavice i dva piva,
dokle više tih majica,
pa kompletna "organizacija trka" se svela na preprodaju majica!!!

slika treća, evo koliko majica imam samo ove godine,
a svi ormani do vrha puni!!!
opet će da se omrse radnici koji zidaju zgradu tu u komšiluku.
jer meni ova stolica treba prazna,
da na nju spustim pantalone kad se vratim kući s posla.

j... vas majice, da vas majice...
trka nije Majica, trka nije Startnina,
trka je STAZA koju svi zavole i zapamte,
STAZA na koju svi jedva čekaju da se vrate,
a ne staza koja svima presedne.







Nema komentara:

Objavi komentar