17 svibnja 2017

napred-nazad

godina se nastavlja u istom korak_napred_koračić_nazad raspoloženju

nakon Banja Luke gde sam na puno ravnijoj stazi trčao skoro istom brzinom kao u Beogradu, i gde se ispostavilo da ti + nekoliko stepeni vrućine oduzme jednako vremena kao i dva-tri (koliko god blaga ali primetna) uspona, danas sam na nekom drugom polju napravio pomak nabolje

kao na ekvilajzeru gde imaš 2x10 onih kliznih potenciometara, pa jedan spustiš za malo a drugi digneš za puno više, tako je meni Banja Luka bila malecki korak natrag (ne po brzini, već po "manjku očekivanog poboljšanja") a današnje trčanje solidan pomak ka povratku u F2016 (forma iz prošle godine)

treći put nakon preloma sam išao na onih brdskih 4 x 900-800-900-800m, i ukupno vreme 4 deonice smaknuo na 17'11'' -> 16'47'' -> 16'22''

nije da sam se osećao kao da letim, ali nije ni da sam sebi delovao bespomoćan ili kilav. onako, negde na sredini :-)

ako sve prođe po Planu, za 4 dana ću u Jaski moći da se napokon uporedim sa Sobom od pre 2 i 1 godine, jer je skoro sve do sada bilo nešto neuobičajeno i neke trke na koje ranije nismo išli.

2015-te sam Jasku išao 1h30'xx'' a 2016-te 1h31'xx''
ove godine 1h32' (prokleti koeficijent starenja!!!) niti ne sanjam, ali sam uzbuđen kao malo dete i baš radoznao da vidim koliko će se konkretno baš taj deo potenciometra pomeriti na onu "lošiju" stranu.

nadam se da neće baš previše,
iako je Jaska puuuuno brdskija od Beograda i Banja Luke (1h34'),
ali je ipak umerenija od Krašića (1h37').

sve upućuje na rezultat od 1h35-1h36,
što mi na papiru izgleda neprihvatljivo sporo,
no ove godine sam se već navikao na gutanje knedli
pa jedna manje ili više... :-D

Nema komentara:

Objavi komentar