09 svibnja 2017

treninzi

izvinjavam se što se nisam javljao pet dana.
u četvrtak sam obavio poslednji trening, duplo teži od potrebnog.
u petak sam pravio grebalicu za mačke koja je bila zamišljena kao "skucaj pet letvica pa šta god ispadne" a završilo se sa višečasovnim tesanjem šrafljenjem tutkalisanjem i projektovanjem drvene skulpture psa.
taj poduhvat je prekinuo pljusak, a pred sledeći sam odjurio biciklom sat i po na tzv. razvozavanje.
subota putovanje u Krašić, nedelja trka.

ponedeljak putovanje nazad, i kod kuće opet dva sata razvozavanja, ovaj put malo "mekše" nego u petak jer su mi ipak bile mlitave noge od trke i 6 sati vožnje auta (Lola je bila još umornija pa se čak ni na autoputu nije otimala za volan, kao obično).
danas kao i prošle nedelje, utorak nakon trke sam otišao na planinsko trčanje, opet 16km i opet +1000m uspona za dva sata.
od sutra bi trebalo da dođe nekoliko sunčanih dana, taman da "odradim" još par korisnih treninga i da završim tu drvenu skulpturu jer ako trčati i mogu po kiši, za ovo drugo mi je ipak zgodnije da ne radim u vrtu pod suncobranom nego na lepom vremenu.

ne znam ni koliko je prošlo od Đira, nisam ni minut pogledao, a za onu glupost "maraton ispod dva sata" nisam ni pokušavao da pronađem prenos.

Nema komentara:

Objavi komentar