04 siječnja 2021

pojed


lako je reći ovo mi je pojelo dan ono mi je pojelo sate a na kraju uvek ispadne da si ti retard koji je samom sebi sve pojeo
prvo sam mislio da sam se sigurno više-nego-odmorio za trčanje, nakon tri dana planinarenja, da ne kažem hajkinga.
pa sam onda mislio da sam se valjda dobro naspavao, mada je garmin prvo iznosio čudne pretpostavke na osnovu vremena u deep sleep i vremena u rem fazi.
zato ga dve noći nisam ni nosio, iz čistog protesta.
tojest zadnju noć sam ga nosio ali sam uključio pulse ox 24/7 i onda su mu celu noć gorele one crvene lampice i nije mi izmerio spavanje.
pola dana kasnije ću shvatiti da je ipak izmerio ali je iz nekog razloga ujutru rekao no sleep data.
pa sam se onda lepo nadoručkovao i skovao plan, a evo šta se dogodilo.
napolju smog toliki da ti treba ledolomac da ide ispred tebe i da ti probije put do izvan grada.
onda sam se vratio kući i krenuo da montiram trenažer.
donesi trenažer, donesi biciklu.
raskrči sobu.
stvari sa poda levo, stolice desno.
neku tepih stazu na sredinu, pa na nju biciklu, pa izniveliši.
pa treba učvrstiti biciklu na trenažer, da ne drlja šraf po zatvaraču točka.
pa nađem stari duks pa mu odsečem rukave.
jedan rukav upotrebim kao bandažu za stezanje točka, drugi rukav namotam na guvernalu da na njega namestim sat.
jer će mi se ruke znojiti i nema potrebe da mi sat truli tu jelte.
onda se setim da mi sat ni ne treba, imam umesto garmina mobilni, i umesto garmin hrm trake imam suunto hrm traku, pa ću nju preko bluetooth da povežem, kao pre par dana na trčanju.
jer ionako ću sa telefona da puštam muziku.
donesem mini liniju u sobu.
gledam gde da je stavim, ne bih baš na radijator, toplana je malo poludela oko praznika pa rekoh spaliću zvučnike.
donesem u sobu MERDEVINE.
raširim ih ispred nosa, na onu gornju površinu stavim miniliniju.
uključim u struju, ne radi.
pokušam daljinskim ako je dugme uklj/isklj zapeklo, ne radi.
možda su u daljinskom crkle baterije.
snesem mini liniju u prizemlje, naprskam vedeom taster, drndam li ga drndam, jok, ne radi.
opet uzmem daljinski, otvorim, baterije iscurile.
zamenim baterije, opet ne radi.
bacim sve.
krenem po kući da tražim one stereo zvučnike što ih samo ubodeš u struju i preko 3.5mm ih spojiš na izlaz za slušalice.
jedna soba druga treća opet prva opet treća opet druga, nekako ih lociram.
postavim ih na merdevine, rekoh e ovo je već super.
zaboravio sam pumpu, siđem po pumpu.
i po sprinterice.
odem i po gaće biciklističke.
onaj duks bez rukava ipak ostavim da ga prebacim preko guvernale, obučem drugu majicu.
naduvam gume, obujem sprinterice, stavim traku na glavu zbog znojenja.
zavrnem radijator i otškrinem vrata od terase, da uđe malo hladnog vazduha jer je u sobi +24, ali sa tim vazduhom ulazi i onaj smog koji sam hteo da izbegnem.
sve je tu, upalim bluetooth, manji telefon neće da prepozna hrm traku.
odem po veći telefon, isto samsung govance samo 20% veće, upalim stravu upalim suunto upalim bluetooth, ništa.
nekoliko puta upalim ugasim, pokušam opet, ništa.
sve pomrlo.
a bateriju u suunto HRM traci sam zamenio pre par dana, nova cr2025, nema šale.
poskidam sve to sa sebe i merdevina, opet uzmem garmin sat, zavežem ga na guvernalu preko onog levog rukava, stavim garmin HRM traku, povatam sve signale, sednem da vozim.
upalim youtube i nađem neki koncert (all them witches live at anicenne belgique).
sednem da vozim, kotrljam jednu pesmu drugu treću četvrtu, variram obrtaje.
posle 10 minuta sam zagrejan, posle 15 pregrejan, posle 20 sam već pobegao sa trenažera.
obrišem znoj, presvučem se, sednem da guglam koja je razlika između huveja 40 pro i ajfona 12 pro, jer se sećam da mi se sa ajfonom sve povezivalo odmah i da nikada nisam čekao više od pet sekundi, kamoli pola sata manijačenja i nerviranja.
tu me zbune neke recenzije gde kažu da je kod huveja čak i bolja kamera.
ali je kod ajfona bolji video u mraku.
ali huvej ima veći ekran.
ali ajfon ima bolji zvuk i stereo zvučnike.
ali uz huvej dobiješ bubice/slušalice koje koštaju još dodatnih 200€!
ali ajfon dobiješ tako povoljno da po ceni telefona imaš i dve godine telefona i interneta džabe, proverio tri puta, fakat je tako.
onda se setim da ovaj što mi je ponudio ajfon za novogodišnji poklon još uvek ćuti ili se pravi blesav, pa računam da je možda pametnije taj virtuelni poklon pretvoriti u konkretan iznos i to evro po evro polako popiti kroz pivo.
dve godine ladno, i da nijednog dana ne ostaneš žedan.
ove igračke od trenutnih mobitela ionako neće još dugo poživeti ako nastave da mi se ovako igraju živcima, pa ne kupuješ valjda stvari da bi te zajebavale.
zbunjen svim tim guglanjem sednem da još jednom užinam, napijem se crne kafe zvane legalni doping i to duple, tj dupli.
onda umesto da odem na trčanje rešim da sačekam još malo jer ću biti odmorniji za još dva dodatna sata, makar su prošla cela tri dana od one smrtne Dužine od 42.5km.
guglao sam dalje svašta i umesto odmora sam dočekao i suton i kišu.
nema veze, imam one salming ne okreći se kroz prozor patike u kojima sam onomad bućnuo u blato, taman da ih malo smočim pa da se operu prvi put u životu, i one su valjda blizu 300km već.
krenem maštajući da napravim prosek ispod pet minuta, vratim se sa prosekom 4'20''/km.
neloše.
stavim i šuškavac i sve sa sebe da se opere, patike naravno, gaće naravno, čarape naravno obzirom da sam u istim planinario tri dana po pet sati.
a nisam znao da huvej nema izlaz za slušalice, ali stvarno.
ali ako dobiješ one bluetooth bubice za koje u testu kažu da su čak i bolje od ajfonovih, šta će ti kablovi ionako?
s druge strane koga briga što ajfon 12 dolazi bez slušalica ako imam par odličnih koje odgovaraju, a on je i primetno manji i osim što bolje leži u ruci manja je i šansa da se polupa jer je manja verovatnoća da će da ti ispadne ili da ga nečim zakačiš.
ali Tramp je blokirao kinu i sad huvej nema podršku gugla nego sve aplikacije moraš da pronalaziš kao rezervne i sve da tražiš alternativno.
a ja sutra treba nešto s brusilicom da radim, tu mi ni huvej ni ajfon ne bi pomogli.
samo wurth bato!

Nema komentara:

Objavi komentar