17 studenoga 2017

385

Seo sam za kompjuter samo nakratko, da se nadogradim na najnoviju verziju sebe, koji je u novembru pretrčao 385km (PONOSNI VLASNIK KILOMETARA) i da razjasnim da ovih 464km koji me na Stravi drže na nezavidnom 13-om mestu uključuju svu tu razliku u pešačenju.

2017-ta mi je bila u nokdaunu dva puta po par meseci no eto moram se i time pohvaliti da sam stigao do pretrčanih 2299km i da su sasvim solidni izgledi da do kraja godine pređem i 3000 kilometara odnosno TRI MILIONA METARA i najverovatnije isto toliko koraka obzirom da koliko god na asfaltu koraci bili duži od 1m20 na planinskom trčanju su debelo ispod metra pa na godišnjem nivou to verovatno može biti logičan prosek za ovakav tip rekreativca koji veliki deo rekreiranja provede po kamenjarima i šumama.

Pronašao sam tri "žrtve" među patikama, tri para koji svi imaju po 600-tinak kilometara u sebi tj pod sobom, i otprilike je to družina koja će "stradati" do kraja godine i Srećnu Novu dočekati pijano se ljuljuškajući na nekoj žici. Više o tome neki drugi dan, kad pripremim i sličice i odgovarajuće pričice.

Što se tiče tog 13-og mesta na Stravi, odnosi se na grupu od 137 tisuća učesnika što znači da je na svakih 10 hiljada trkača samo jedan prelazio više od 27km na dan. Da bi se bilo u top 10 potrebno je evo danas imati 485-490km što je nekih 29km dnevno, a ja sam recimo danas pretrčao 16+23=39km, plus NISAM beležio nikakve šetnje na posao s posla na pijacu s pijace s kučetom bez kučeta i tako dalje.

Hoću da kažem da razlika od 20-ak kilometara u stvari nije ništa jer je moguće nadoknaditi u samo par dana, imajući u vidu da su ovako kasno u mesecu (17-ti) već svi uhvatili neke "svoje" dnevne proseke i neće od toga bitno odstupati do kraja novembra.

Pretprošlog Januara sam bio zapanjen na početku meseca kada sam shvatio da neki ljudi trče (ah oh zamisli?) i po 35km svakog dana, ali sam do kraja meseca čak nekoliko puta bio i u vodstvu jer sam imao dva tjedna sa preko 300km. Svaka granica se može postepeno pomeriti, pa ti prvo nije ništa 10+12km, pa 16+13km, pa 21+18km, pa 24+24km, a ja sam jednom otrčao 21+8+21+25km i završio dan sa 75km a da sam uveče mogao da trčkaram još par sati.


Nema komentara:

Objavi komentar