12 studenoga 2017

maraton



Bogumi sam se malčice prerano ponadao da znam najkraći put do auta, pred ulazak u predzadnji krug. Izgleda da mi je funkcija auto-pauze na parkingu privremeno zaustavila merenje jer čipovi ukazuju na puno veći gubitak, 7 minuta u odnosu na II i V krug, odnosno 6.5 minuta u odnosu na IV. 

Al dobro, to što me je danas za sve bilo nekako baš briga, verovatno je najveća prednost ovih trka gde staza ide po javnom prebukiranom šetalištu pa stoga i nisu 100% "prâve trke". Dakle trening dužine je prošao znatno bolje nego što sam se nadao, a čak sam i medalju doneo kući, što znači da je Tašta u delirijumu i da će mi narednih dana ispohovati i krila anđela, samo ako budem tražio. Rezultat je patetičan baš kao i moje stanje pa bih voleo da smem da kažem "odavde može samo nabolje". 

Ali ne smem   

Nema komentara:

Objavi komentar