06 siječnja 2018

nikako

nikako dozvoliti da prođe dan bez bloga
ni-ka-ko!!!!!!!!!!!!

dakle jutros sam iznerviran psima
koji su lajali kao ludi
prvo otiša' da malo protrčim
sa najvećom (the) kobilom,
i to je izašlo nekih 5.5km

iz protesta prema komercijalnom Životu
koji nas pokušava u neke šine stavit,
nisam poneo ni garmina ni polara
niti sam uključio Stravu,
nego sam upalio nekakvu novu aplikaciju
samsung health

i onda smo isprobavali
trči prema kalorijama,
trči prema kilometrima,
minutima...

i od sve šege je ispalo
da ta aplikacija radi savršeno,
za razliku od ostalih

ma auto-pauze perfektne
ti staneš ono kaže stao sam
ti kreneš ono kaže krenuli smo
pet spratova iznad strave polara i garmina
fakat samsung inžinjeri zaslužuju 5x platu
od ovih ostalih početnika...

nakon kobile sam otišao sa ždrebetom
i izašlo nam je na cirka 14km,
od čega smo trčali desetak i planinarili ostatak

a nakon svega toga smo otišli na vožnju,
ne psi nego sporija polovica i ja,
pa ni to nismo ništa fensi merili,
nego smo otišli onako DISKONEKTOVANI

dve bicikle nas dvoje i jedan ciklomaster,
za sreću je dakle potrebno petoro
ništa telefoni wifi prenos podataka 2G 3G 4G ništa
n-i-š-t-a
i prosto da čovek ne poveruje,
živi smo se vratili kući
eto
stvar za razmišljanje

Nema komentara:

Objavi komentar