21 veljače 2021

čišćenje

nije etničko čišćenje nego sam uzeo štapić za uši i nakvasio ga i očistio tastaturu od kompjutera sa-ve-še-noooo
bukvalno mi je bilo već prekardašilo koliko se nekih sitnih tačkica tu nakupilo, flekica, nemam pojma od čega je to, kao da sam nad njom kijao mesec dana bez šake i maramice onako direktno sa namerom da joj prenesem neku bakteriju
a sad čista lepa dođe mi na svakih pet minuta da ustanem da operem ruke koliko blista

nego pod čišćenje sam mislio na obaveze, kao na faksu kad kažeš očistio sam godinu u smislu dao sam sve ispite
tako sam pre blog ili dva očistio balaševića a danas ću daru iz jasenovca
kome god se čita stručno mišljenje staviću mu ovde link, jer nikad ne znaš šta koga zanima a najlakše je preskrolati ako nekog NE zanima, dakle viđenje gospodina Gorana Šarića (na ćirilici?)

goran-saric-dara-iz-jasenovca

ovaj link sam prekopirao već par puta i slao ga ovamo onamo zajedno sa onim kakav je utisak na mene ostavio film pa dakle evo mog doprinosa dari, nakon što sam doprineo đoletu

"Slično objašnjenju gospodina Šarića, kao običan gledalac filma na televiziji ostao sam razočaran ulogama koje bi trebale da nas uvuku dublje u film a one su me od njega terale. Groteskni lik ustaškog oficira koji nešto žvaće od jutra do mraka, slasno liže prste nakon što je ručao viljuškom i nožem, i laserskom preciznošću Brus Lija seče vratove. Robijaši koji kao drogirani padaju jedni preko drugih u samrtnom plesu, baš kao u ovih dana popularnim stihovima "parada pijanstva i kiča" deluju sve samo ne realno. Svi oni udareni maljem od kojih se nijedan nije refleksno sagnuo nego im je kao lutkama u Varteksovom izlogu svejedno šta će im pasti na glavu. Dete, glave veće od bundeve i sestre zajedno, koje se dernja od jutra do mraka, koje valjda treba da potvrdi da nas ustaše nisu mrzele samo toliko da bi ga odmah ubili, nego su ga ostavili da urla do kraja filma da bi nas i posle 80 godina nerviralo, u par navrata sam rekao - dajte vodite ovaj megafon u Bolnicu ako boga znate. (to je bio crni humor) Sve to i još mnogo toga mi je neprestano proizvodilo neku spontanu reakciju "ma daj bre..." umesto da makar u nekom trenutku poverujem filmu da će mi reći bilo šta više od najobičnije emisije na Animal Planet gde moramo da gledamo kako lavovi kolju antilopu samo zato da bi videli ono što oduvek znamo, a to je da lav mora zaklati antilopu, pa ko bi da studira za mesara može i nekoliko puta da premotava lekciju, ostali pretpostavljamo i bez krupnih planova."

PS
#crnjak
Baš kad je bila aktuelna neka anegdota sa negiranjem broja žrtava, prolazili smo kroz Jasenovac putujući na Plitvički maraton. Pogledam onaj vlakić sa 5 vagona pa kažem "ma bilo je komforno ljudima ovde, vidiš da je svaki zarobljenik imao poseban vagon".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(20m nakon starta, odoh uzbrdo)

i što bi englezi rekli, poslednje ali ne i zadnje (po važnosti), čišćenje obaveza završavam jučerašnjim treningom Tempa od 13.5km kojeg imate na Stravi a ono zanimljivo je STAZA
naime prethodnih godina sam je merio biciklom i gps-ovima i uvek mi je taj krug bio 13.7km pretprošli put mi je garmin izmerio 13.5, a sada 13.4
nakon "koriguj dužinu" smo se našli na 13.460m pa ću dakle tako ubuduće pamtiti taj KRUG
ionako nije važno koliki je u milimetrima nego u minutima, a istrčao sam ga za istih 1h06' s tim da
1) juče nisam nijednom zastao a pre 7 dana sam tri puta napravio mini pauzu zbog nekog grča u stomaku pa je naravno bilo lakše nastaviti nakon što si predahnuo
2) mislim da sam trčao težu varijantu jer levi krug ima strme nizbrdice gde se gubi vreme isto kao i na usponima tj ništa se naročito ne nadoknađuje, dok za desni krug mislim da je brži jer iako su usponi strmi sve nizbrdice su pitke i može fino da se maže i odmara istovremeno

sve u svemu ovo je najbolji ishod
koliki god bio krug kad ga meriš točkićem (mada je bicikla sa ciklomasterom to isto) on je uvek u prirodi isti, isti asfalt kroz 4 iste raskrsnice i preko istih brda (290m uspona i 290m spusta) tako da bez obzira da li sledeće budem trčao levi ili desni, znam da treba da gađam to vreme od 66 minuta i to je prosto da prostije ne može biti