07 veljače 2021

a nije ni nedelja

sticajem čudnih okolnosti 
(tako sam započeo blog pa se setio da istim stihom počinje neka pop pesma ex yu rocka i izguglao ostatak koji je blago retardiran pa ću se zaustaviti samo na jednom redu)
ispalo je da su najavljivali 4 sunčana dana, pa je to posle bilo 4 mlaka dana sa nešto oblaka, pa je prvog padala i kiša a drugog nije bilo loše no ja sam ne verujući više prognozi rano ujutru obavio trening pa mi za sunce nije preostalo puno snage.
zatim sam trećeg dana planirao sve i svašta ali bio još uvek umoran da bih sve snage pričuvao za nedelju i onda opet hladan tuš, bliži se podne, mi dolazimo na mesto starta 60-ak km od kuće sa spremljenom kratkom opremom za biciklizam kad tamo termometar u autu pokazuje 9.5°C

ma ništa, idemo, stavio sam žuta stakla na naočari da dobijem onu iluziju nepostojećeg sunca i bogme je malo i pomoglo, prosto ti je toplije kada je sve naokolo žuto, možda i neka podsvesna asocijacija na pišaću, mislim to žuto, kao kuče kad se upiški od sreće ili kao dete kada se u snu upiša pa mu u tom trenutku toplooooooo


možda bi dan bio savršeniji da je vožnja trajala pet sati a da sam znao da će da otopli i da se razvedri mogli smo krenuti i par sati kasnije pa odvesti još barem taj jedan sat koji je falio da se dostojno upotrebe ta 4 sunčana dana koji su više ličili na 4 godišnja doba.
štaviše izgleda da je nebo bilo čistije na skroz drugoj strani od grada iako sam ja brižno proanalizirao mape i prognoze i zaključio da je baš ovamo najbolje, a posebno jer smo ovamo već imali jedan poslić rano ujutru, dostavu nekih sitnih životinja u susednu varošicu

u svemu ovome sam skroz smetnuo sa uma da sam prijavio nekih virtuelnih 10km pa ću to morati da odradim u ponedeljak a najavljena je kiša pa eto taman izgovora da ne moram da se rasturim.
koliko pamtim iz potvrdnog emaila, moguće je izmeniti prijavu sve do ponedeljka u 23:59 dokle je potrebno i prijaviti fajl sa rezultatom, no nešto nisam preložen na ideju da tih 10km menjam u 21 a kamoli u 42.
prvo da svane taj ponedeljak pa da vidimo šta je prognoza opet zabrljala...

Nema komentara:

Objavi komentar