16 veljače 2021

došlo doba da se raspadnemo

eeee mili moji
plan je bio da trčim u četvrtak i subotu, u četvrtak tempo a u subotu najverovatnije 100-tke ili 300-tke, a da u petak i nedelju odmaram
onda sam nakon petka odmarao i subotu jer mi se prosto nije trčalo, a nedelja je takođe propala jer je bilo neko nemoguće hladno i vetrovito i tmurno vreme a meni se OPET nije trčalo i na jedvite jade sam otaljao onih 6km čisto da malo razdrmam noge za ponedeljak
dan odmora ili tri dana, to je isto
kao
e onda je došao onaj božanstveni ponedeljak i tu sam bio nit tamo ni vamo, mogao sam da trčim ali sam skontao da bi mi onaj opisani izlet bio puno zanimljiviji
nisam imao baš neku razumnu opciju da krenem tuda na trčanje iz prostog razloga što je trebalo tri sata (ili u slučaju trčanja verovatno dva sata za 16km jer bih puno zastajao) gledati u telefon kao na orijentacijskoj utrci, i paziti da ne promašiš sva skretanja

nakon prvih 7-8km je bilo lako jer je staza išla velikim makadamima od zaselka do zaselka, ali bogme ono što sam ucrtao u prvoj trećini staze bi čak i za Tonku (A.O.) bio izazov
kroz livadu pa u drugu livadu oko korova koji ako promašiš za 10m izgubiš se u šumi, pa sa nekoliko skretanja gde ti ne bi palo na pamet da treba proći, prosto me čudi kako sam uspeo to sve da iscrtam, a da pride bude moguće svuda proći a da nismo nigde zaboli u prašumu i ostali da se vrtimo satima
no dobro, čitav jedan malil rejon sam zapamtio kao 3D sliku u svojoj glavi, znam gde su "rupe" a gde po obodu brda može da se sastavi od tačke A do B do C do D i sada bih mogao i žmurećki da u trenu negde skrenem i da znam tačno gde ću izaći

više napunjen nekom lepom energijom od tog izleta nego što su tri sata pešačenja "odmor", jer je bilo dosta i blata i snega i leda, konačno sam se odlučio na neko trčanje koje po pravilu nakon toliko šupljih dana u kalendaru naravno ne može biti puko trčkaranje
nije mi ništa bolje palo na pamet nego da trčim promene 1km/1km jer to uvek ostavlja prostor da ideš brže ili sporije, prema osećaju
pre mesec dana sam na takav trening izleteo kao mahnit pa su mi brži kilometri išli oko 4'20'' a lagani oko 5', a sada sam išao trup trup neambiciozno i kretao se između 4'45'' i 5'15'' što je taman bilo za prosek oko pet minuta, umornom dosta 


bez neke želje da zapinjem i pojačavam "na mišiće", skoncentrisao sam se na to da samo malo brže vrtim nogama što se vidi na grafikonu kadence
početnici obično imaju sporiju frekvenciju koraka i vrte se oko 160/min dok iskusniji trkači retko silaze ispod 180 čak i kada su umorni, a ja sam takav trening osmislio upravo zbog tromih nogu pa sam 1km dopuštao da se okreću sporo i odmarajuće a 1km pokušavao da ih malo više ubrzam, što nije toliko trening za noge koliko za glavu i koncentraciju ali biće vremena i za one prve

Nema komentara:

Objavi komentar