04 veljače 2021

danas nam je ružan dan, ružan dan

e što volim ovo kad najave sunce i toplo i onda bude gnjilo i vlažno i vetrina te obara i kišica sipi ne sipi sipi ne sipi sipi pa unazad sipi sipi ne sipi ne ne ne
ideja mi je bila da odem biciklom negde dalje od grada da bih malo trčkarao na nekom novom ili barem ne toliko uhodanom terenu, no toliko me ta rosulja sipulja izbacila iz svih zamisli i očekivanja da sam se predomislio i samo se provozao par sati i vratio kući da završavam neke sitne posliće koji su takođe čekali mlako vreme

kontam da mi posle onog tempa od preko sat vremena nije ni bilo neophodno još jedno trčanje, mogao sam nešto malo da se tandrčem mandrčem bilo kuda nekih barem 40-50 minuta ali zaista je svejedno na koji način sam se odmorio, a mislim da sam se BAŠ lepo odmorio pa će u naredna tri topla dana moći svašta da se iskombinira

za razliku od danas, kada je svanulo +13 a dnevna stigla do +17, sutra i prekosutra je jutarnja najavljena jednocifrena pa je to ustvari bolje za trčanje, jer mi je donekle glupavo da trčim u februaru u kratkom šorcu, koliko god na +16 i ne možeš da nosiš dugačko osim ako si baš samoubica i mazohista
nije da nešto brinem šta će narod reći jer taj narod koji mora da kaže uglavnom dolazi iz onih najzatucanijih sojeva, ali na neki način je neugodno kad te svi gledaju kao idiota, čak i ako znaš da nisi idiot
a ovako će mi na +9 sutra biti sasvim ok u trofrtaljkama i dresu dugih rukava pa neću svojom pojavom uznemiravati pošteno čedno katoličko građanstvo odgajano prema najboljim normama srednjovekovnog društva, ili prostim rečnikom "većinu"

imam neki plančić za sutra koji bi trebao da uključi i pokrije baš sve i svašta jer treba da se jave i neki majstori za nešto, a osim trčanjca i eventualne vožnjice popodne (ako se nađe dovoljno vremena) treba da iskoristim suv i topao dan za još nekih par sitnih poslića pa će to mic po mic da itekako popuni celodnevnu satnicu, već naslućujem



Nema komentara:

Objavi komentar