10 veljače 2021

jubilarni

deseti dan februara je prošao sasvim što bi englezi rekli uneventful ili aninventful zavisi već koliko pišemo kao što izgovaramo, više-menja
imao sam plan da uradim jedno, ili drugo, ili Drugo pa Prvo, pa sam nakon Drugog seo da se odmorim i izgubio volju za Prvo, i tako se na kraju uspavao u nekoj zimskoj melanholiji prolećnom zamoru letnjoj fjaki jesenjoj nečemu već nemam pojma
imam drugaricu koja sva 4 ume da nabroji kao da se stalno preslišava zbog nekog kviza, meni uvek nešto izvetri

čak sam prestao da pratim onaj broj kilometara u mesecu i da preračunavam koliko je to dnevno kad se podeli sa datumom, izgleda da je vreme da se prijavim na neki strava čelindž da bih opet počeo malo ambicioznije da trčim
a opet, bilo je dana, čak i previše, u životu, kada sam se upinjao da nešto dostignem, postignem
šta fali ako mi je naišao period tako da mi se uživa i bleji, moderno rečeno
možda nakon silnih godina mahnitog jurcanja treba malo napuniti baterije, pre nego što se nastavi

kako bilo, slike sa šetuckanja opet imate na Stravi u punoj rezoluciji pa nema smisla da ih dupliram ovde na guglovim servisima, a jedino bizarno u svemu tome je što usmeravam ljude na stravu kao na društvenu mrežu, a uzgred gledam da je izbegnem na sve načine kao aplikaciju i uopšte je ne koristim za snimanje

to je još jedna od stvari koje sam shvatio sa ovim huvejem koji doduše preko nekog virtuelnog OS može da tera sve guglove aplikacije, ali sam upravo zbog toga shvatio koliko su neke druge stvari bolje od aplikacija koje su povezane sa guglovim
za razliku od nekadašnjeg poriva da svuda imam sve, sada razmišljam u smeru da uvek negde nešto NEMAM
tako na jednom telefonu nemam stravu, na drugom imam viber na rezervnom broju pa mi niko ne dosađuje ni privatno ni u grupama, na trećem nešto treće, i šta god uzeo u ruku svakako ću se od trećine svih tih veza odvezati i odmoriti

nakon što sam shvatio da je suunto puno bolja app od strave za praćenje aktivnosti, sa mnoštvom otključanih funkcija naspram kojih strava deluje kao računaljka protiv digitrona, sada sam na svim telefonima instalirao i ViewRanger koji je bukvalno doktor za navigaciju u odnosu na google maps
najfenomenalnija opcija je izračunavanje daljine do neke koordinate, recimo nalaziš se usred šume i povučeš liniju do neke poljane na rubu i odmah vidiš da ti je dotle potrebno još 350m probijanja i da se nalaziš na 25m nadmorske iznad ili ispod te tačke, dakle sve u metar
i onda je naravno puno lakše odlučiti se da pošto-poto stigneš do te tačke, ili da se vratiš nazad ako probijanje deluje prezahtevno
to mi je već u nekoliko navrata spasilo pola sata života, ili trenerku od cepanja, a evo noćas sam izvadio trn iz uveta pa se probudio na krvavom jastuku kao podsećanje na poslednju prečicu kojom sam zapucao


Nema komentara:

Objavi komentar