14 veljače 2021

valentrifun


juče sam skontao da mi je sat na 14% baterije što doduše jeste dovoljno za 5h trčanja ali sam ga ipak pričuvao za danas i nastavio trčanje sa prekidima planinarenja držeći telefon u ruci. 
on je preuzeo ulogu evidentičara i uredno prebrojavao korake pa tako mogu lako da izračunam koliko sam se kretao, a i nisam nešto naročito kao što se vidi na slici.

i tako je nedelja počela netipično nakon što sam posle 2km pobegao nazad kući da se toplije obučem jer je vetar pretio da mi zaledi sva tri najvažnija organa.
pa sam pojeo tri kutlače vrele supe i preznojio se kao na slovenskoj plaži, opet istrčao u zimu i sivilo i preživeo dodatnih 6km koji su bili toliko haotični da sam ih na stravi ostavio pod private, da džabe ne zbunjujem obožavatelje.
onda je došlo podne i pojavilo se sunce i nakon još tri kutlače supe evo čekam da mi se osuši farba na glavi i da vidim da li sam ispao rozed ruzed ili rezed, i da eventualno krenem u neku treća sreća akciju da plašim narod po gradu.

Nema komentara:

Objavi komentar