18 veljače 2021

dan za dužinu bez užinu

da mi je neko rekao da ću onako da svežem i maltene da se obesvestim na trčanju, rekao bih mu ma daj nemoj da me zezaš bre bre
jeste da sam krenuo samo onako u tanjim helankama i dresu dugih rukava optimistično na +7 jer su zaboga rekli da će da otopli i da se razvedri
smrzavao se prvih sat i po na ledenom vetru iako sam trčao uzbrdo svo vreme
tu je već pao plan da će da bude Dužina jer su mi se noge skroz oporavile i sve mi je to fino išlo, negde na vrh sam izašao oko 19-og km i imao sam prosek valjda 6'06'' u šta je uračunato barem desetak puta po 5-10 sekundi zastajanja zbog fotkanja pejzaža, a nisam stiskao stop/start na satu pa se sve uračunalo, koga briga nije olimpijada
onda sam strčao do reke, pregazio naravno bos sa patikama i čarapama u ruci, i popeo se na drugu stranu da ne kažem obalu da ne kažem magistralni put
i dalje odatle sam nastavio trčanje, još nekih 4km na onih 24km koliko sam od vrha brda nakupio spuštajući se do reke 
i tu je počelo da mi se manta i skrenem na sporedni put do prvog groblja da vidim ima li šta da se pojede
pošto naravno osim gaća i telefona nisam imao ništa, ni dinara ni dolara
i nađem na jednom spomeniku dve mandarine koje su očigledno već prezimele par noći na minusu pa su imale neki skuhan šmek ali glad ne bira, to me je vratilo u život
pita Lola gde si, a ona dole negde vitla mtb-om, rekoh evo me pet km iznad tebe, ako imaš neku kokakolu pored sebe a ti doteraj uzbrdo pa da se nađemo na pola puta
i tu strčim još 2.5km, dakle imam da upišem dužinu od 31km jer frtalj km čuvam da dodam od juče pošto sam preteko preko 8km solidno
tu kad smo se sreli ja se napio kokakole i seo na njen mtb i sjurio se u grad a nju ostavio malo da trči, odavno nije trčala rekoh šta će da joj fali, upisala i ona 3-4km
eto to je bila sonata za dve mandarine i ovcu


(dva nečupavca)

Nema komentara:

Objavi komentar