09 veljače 2021

još malo pa opet petak

a u petak smo nadrljali
i eto sad ne volem petak
ako je verovati norvežanima, još utorak i sreda bi trebalo da bude pretežno suho sa dvocifrenim temperaturama a u četvrtak bi trabala neka poplavica da nas prelije i nakon nje da zahladni i u petak da se opet vratimo u zimu, tojest MINUS
ne volem minus
a ni zimu ne mirišim

juče su slike sa trčkaranja/brdarenja ispale puno bolje od onih sa vožnje oko Cera, iz prostog razloga što sam poneo bolji mobitel, a poneo sam ga jer mi je na brdarenju lakše da ga uzimam i vraćam u torbicu ili da ga naprosto stalno držim u ruci
na bicikli pak mi je pomalo težak jer ovi telefoni od preko 200g nisu baš frendli spram džepa na bici dresu pa ga onako malo otegnu

zato na bicikli radije nosim starog malog samsungića koji je više maketa ili igračka, nego neki nazovi upotrebljivi fotić
ne znam po kojoj lingvističkoj vrcavosti su mi simpa hrvati sa ovim skraćenicama, fotić, mobić, bicke, a antipatični srbi sa sličnim izmišljotimana jer kad čujem sluške prevrne mi se želudac, a tek kad za tvrđavu kažu đava bukvalno bih zoljom gađao svakog ko izgovori

usput sam od bloga do bloga opet zaboravio da TRENIRAM pa sam postepeno prešao u šetuckanja i vozikanja što baš i ne upotpunjava sliku o meni kao večitom profesionalcu, više me razotkriva kao landaru i smrdibubu koja ovde stalno nešto piše kao da zaista ima o čemu a realno samo svodi svoje prazne račune bez pečata i žiga

kakav pesnički zanos sunceti, čist prošireni haiku beše ovaj zadnji pasus
možda bi ovaj dan mogao da bude dobra opomena za to pomenuto treniranje, nemam pojma
nisam se ni potrudio da razmislim zašto mi je lakše da otrčim 21km kroz promene 100/100m ili 1km/1km nego onako u cugu, da li je do ličnosti ili do horoskopa, nema treće

ps
juče sam negde u trenutku kada mi je na satu stiglo do 21.1km pogledao i vreme pa se zasmejao jer je pisalo 3h05, pri čemu sam zaboravio da će strava uračunati sva stajanja i gledanja na kartu tojest i svo vreme koje nisam štopao, što je naravno doprinelo novom ličnom u disciplini "Polumaraton Peške"


Nema komentara:

Objavi komentar