12 veljače 2021

zašto je svaki dan petak

okej možda nije ali je svaki petak - dan
a danas je pride i petak
a danas je pride i simetričan datum,
jer se 12-02-2021 isto piše i čita i unazad
sledeći takav datum će biti 22-02-2022
pa nema višeeeee, sve do godine 2030, trećeg februara
nešto poput onog anavolimilovana
na ćirilici može i ањаволимиловања ali na latinici jok, hehe
dakle danas bi trebalo osmisliti neki trening u duhu tih brojeva
a za to je potrebno malo više kreativnosti
čega može da se otrči 1+2+0+2+2+0+2+1?
i šta mu dođe ova nula?
1km + 2km (+ pet minuta razgibavanja) + 2km
+ 2km (+ pet minuta istezanja) + 2km + 1km
hm ovo mi se svidŽa, jer izađe na 10km
12.02km plus 20.21km mi se manje svidŽa
da je neki čelindŽ pa ujutru + popodne, ali nije
ili da se otrči 1202 koraka pa 2021 korak, KO ĆE TO BROJATI?


negoooo, danas je crkveni praznik, A EVO I KOJI

Sveta tri jerarha štite narod i životinje od zlih vetrova i mrazeva. Po tome kakvi vetrovi budu duvali na današnji dan, kako se veruje, može da se prognozira kakvo će biti vreme tokom godine. Ukoliko duva s juga, godina će biti dobra i bogata, „severac“ donosi lošu godinu s hladnim vremenom. Istočni vetar donosi nestašice a zapadni blagodet, bar što se tiče ribe i mleka. I ako vetra nema – dobro je, čeka nas vesela i bogata godina.

treba li da napomenem da evo upravo piči severac i skida uši sa glave, dakle nadrljali smo.
a ŠTO SE TIČE RIBE I MLEKA u valjevu se gradi Lidl nakon barem već 20 objekata širom srBskih varošica pa će biti i ribe i mleka, toga se barem ne plašim.

jučerašnji trening je ostao neopevan jer je bio relativno običan, popio sam jednu kafu previše pa bio neočekivano raspoložen za trčanje i onda sam planiranih "barem dva sata" skratio na sat i po ali sam zato cepio malo žustriji tempić koji mi je zbog hladnog vetra ionako više odgovarao.
za razliku od prethodnih, dan je protekao prema najavi i prognozi pa se oko podneva napola razvedrilo ali nije odmah naročito zahladnelo (bio je najavljen solidan minus) tako da sam se provukao sa trčanjem na +2C.
jes da sam se uzbrdo prema vetru smrzao, a niz vetar skinuo rukavice koliko me je nosio ali zato sam dosta popravio prosek :-) 


ps
evo kako je kolegi maratoncu u njemačkoj riknuo sat pa nastavio da snima nakon završetka trčanja i nacrtao mu virus korone koji namiguje

Nema komentara:

Objavi komentar