15 veljače 2021

repriza Dana zagubljenih

kao za novu godinu, ko propusti glavnu večeru ode na reprizu
obzirom da je famozni sveti valentajnz trifun bio nikakav što se tiče vremena, pa makar pride pao u nedelju, u srbiji se potrefilo da je ponedeljak državni praznik pa je to ostavilo prostora za nadoknadu
za razliku od nedelje, ovaj fantomski praznik donošenja nekakvog ustava ili sklapanje nekakvog primirja pre milijardu eona je svanuo sunčan kao razglednica iz egipta i bila je grehota to ne iskoristiti na neki dobar način
otvorio sam karte, da ne kažem mapse, i počeo da razgledam gde u okolini ima neki ćošak koji me je nekad ranije kopkao a sada bi bila prilika da se tuda prođe onako turistički
i gle čuda, na manje 30km od grada sam skontao da ima jedno skretanje u brda u nepoznatom pravcu, koje nikada nisam ispitao

jesam iz te banje pre par godina već skretao uzbrdo ali na drugu stranu pa uspeo da se izgubim u krugu od jedva 10km prečnika iz prostog razloga što se svaki puteljak završavao u nekoj njivi ili šumi a ja sam išao mtb-om koji je imao slick gume i nisam baš bio opremljen za prečice po strmim pašnjacima ili po trnju

otvorio sam karte u 3D na kompjuteru, a na telefonu sam otvorio suunto app, stisnuo add activity, use route, create route, i u onoj fenomenalnoj opciji da u telefonu pipkaš tačke i spajaš ih putanjom nacrtao jedan krug po svim brdima koja okružuju banju, izašlo je nekih 17km

oduševljen kako je to lako prošlo spremio sam tu rutu i jedva čekao da vidim kako će to u prirodi izgledati
izgledalo je tako da sam zamišljao bregiće na 100m nadmorske iznad sela, dakle da će staza voditi recimo oko 300, maksimalno 400m nadmorske, a prolazila je dobrim delom oko ili iznad 600m
pogled je bio fenomenalan na lanac planina, što jesam priželjkivao ali baš nisam očekivao u ovolikoj meri
usput sam popamtio još par skretanja i prečica što će mi biti od velikog značaja letos za MTB obzirom da nema nekih nemogućih nagiba i svi putevi su relativno "vožljivi"

da dnevnik treninga ne kmeči, najstrmiji završni spust smo polu-strčali pa sam čak i upisao 1km, to će biti jako važno kada na kraju meseca budem sabirao koliko "dana trčanja" sam imao :-)