20 veljače 2021

plitvice

sad ova priča ide unazad kao film Memento
zašto Plitvice
zato što jedne godine nismo otišli a bio sam u top formi
a zašto nismo otišli
iz naizgled čudnog razloga, nekoliko dana pre maratona nam je uginula kujica ljubimica
zvala se Dunja
i onda mi je bilo glupo da odem negde gde će 500 ljudi da me pita kako sam a ja da kažem nikako
nije nam se ni putovalo ni trčalo, simple as that
i tako je prošao plitvički maraton bez moje malenkosti na podijumu, barem onom po kategorijama
šteta, to je bilo maltene mini evropsko prvenstvo u planinskom trčanju, i bila je velika fora da se probiješ u kategoriji jer su dolazile neke zveri iz italije mađarske rusije nemačke poljske i ko zna odakle sve ne
a meni je tamo uvek nekako "išlo"
i tada sam prvi put krenuo da tražim DA LI UOPŠTE POSTOJI ta pesma jesen stiže dunjo moja
jer nam se ta kujica zvala Dunja
dugo mi je taj pogled stajao kao zaglavlje bloga, pa je posle blogger nešto promenio


doneli smo je u rancu sa ibarske magistrale jer smo je dan ranije spazili na treningu tako bačenu pored puta, i sutradan mi je putovala 40km na leđima do kuće
a za tu pesmu sam naravno čuo od balaševića no nisam to uzimao zdravo za gotovo, to što je on napisao stih rekao sam da mi sviraju jesen stiže dunjo moja, moglo je da znači da je sve izmislio, nije mi palo na pamet da takva pesma zaista i postoji
i onda sam iznašao neku verziju olivera dragojevića koja počinje sa nekim pucanjem jer je valjda izvučena iz nekog filma koji nisam gledao
eto ni to nisam znao
i kasnije sam izguglao još nekoliko verzija, par dobrih a par glupavih poput one zvonka bogdana koji tako brzo peva kao da ga je neko naterao i uopšte izvedba nije u duhu stihova
eto kako sam uspeo da povežem balaševića i maratone, na ovaj turoban dan
vidim među ovim silnim muzičarima što ih imam na fejsu, svima je to tema i svi u suzama pa eto da ne budem izrod
izgleda da je trebalo da prođe više od 40 godina da bi se posle Tita opet kolektivno rasplakala cela (ex) jugoslavija

Nema komentara:

Objavi komentar