28 studenoga 2009

odmor

ovo danas je bilo odmaranje na silu
izlazim iz kuće jutros na pešačenje i onako su mi noge "skočne"
ja iznenađen
sinoć me bolelo spolja od kuka to neko mesto...
pa sam misli(j)o da će jutros sve da me boli
kad da vi'š čuda, ništa
u normalnim letnjim okolnostima bih izleti(j)o na trčanje, smlati(j)o krug od 8 ili 12km
ono, preko brda
krenem lakše prvih 20 metara, onda zavarim i maži
što brže ideš kraće traje
(nešto kao juče na bicikli - "4 sata lagano" traje večno, "3 sata mazačine" prođe dok prdneš)
no nisam uopšte danas razmišljao o ičemu
jednostavno sam zaključno sa jučerašnjim danom nakupio dovoljno "poena" za čitav tjedan
u nedelju neću mirovati pa dakle hajde da se bar danas malo prištedim
posle tri sata pešačenja se vraćam uobičajeno kući mrtav gladan mrtav žedan
pogled u ogledalo me uvek uplaši: sav sam beo kao da sam mrtav već pola sata
"uveliko mrtav"
onda napadam na užinu, marendu, snek
hteo da dodam cvekle u museli pa vidim da je Lola počistila cveklu
na tegli piše "rdeča pesa", mercator robna marka (a goRun vikne - merkator, bljakkkk!)
najedem se ko stoka, u stvari se svaki dan posle pešačenja najedem ko stoka
kad izračunaš šta ima u mueslima, to je uglavnom niskomasni jogurt...
vrlo malo onih pahuljica no naduju se i naVOLUMENe se (esperanto!)
par suvih grožđica ili suvih brusnica, malo meda malo kancerogenog veštačkog zaslađivača
(jbg mora od nečeg i da se umre. da ni to ne dodam živeo bih 150 godina, ko bi me trpeo???)
to bi bilo još bar 100 godina po 365 dana
to bi bilo, ajme isuse, 36 i po hiljada postova na blogu!
čini mi se, pet 'iljada će biti dosta :-)
ima ono kad kažeš - meni se čini - menis' čini - me''''s čini - meš-čini!
- jes'  ti gejak?
- ne znam...
- pa jel' kažeš za nešto "me'š čini"?
- pa kažem.
- e onda jesi gejak.
me'š čini da ovaj odmor pogubno deluje na mene
danas sam na podu sobe slikao dresove, i to posle komentirao na blogu
bogumi fino sam se zabavljao, zaba90minuta
a u tim skočnim nogama, šta je bilo
za razliku od običnog doručka, jutros smo opalili po siru
naime neki sir što smo kupili, kao da je počeo malo sumnjivo da se ponaša
i sinoć Lola vikne sa zakrvavljenim očima - GIBANICA!
(kao način da se spasi sir)
pa ako nije ispao minimum hektar gibanice, ne zvao se ja Antiša Zjec...
i jutros malo načeli te gibanice, a posle gibanice umesto voćnog jogurta ja napravio voćni sir
ono nakrkao pekmeza od šljiva u taj preostali sir i dodao malo jogurta i dobilo se nešto fino
čisto švapski
i umesto nekoliko parčića tosta, u stvari sam uneo puno manje u-hidrata, a puno više proteina
logika bi bila da će mi smetati, da ću biti pospan, umoran
a ja skočan i veseo?
objašnjenje je da se pomerio odnos kofein (šolja ness kafe) i u-hidrata
više kofeina na manje idrata, to jače udara nego više idrata na manje kofeina - e tek od TOGA si pospan
ovako sam se rešio bespotrebne insulinčine i srećno odskakutao dalje iznad grada, u južinu
dakle pred idući maraton ću ujutru da pojedem kilo sira i da popijem kafu
valjda ima onih hemijskih vece-a, već od petog kilometra?
dobro na beogradskom maratonu mogu sa brankovog mosta direktno da se istovarim u savu, na 7-om km
to jest "mogu da se eksplodiram u savu" (opet esperanto!)
ili "da abortiram kofeinizirani sir, iz debelog creva"
da li ćemo sutra otići u beograd na trku od 7.7km, ili ćemo gledati kod kuće maraton iz venecije?
to je i za mene misterija
pretpostavljam da ćemo večeras delimično nazreti odgovor slušajući vremensku prognozu
ako se sutra rano ujutru bude čulo čangrljanje kiše u olucima, teško da će mi se ići...
a onog sira je ostalo još pola činije, dakle ako odem napraviću rekord staze?
ima i ona začkoljica da kad jednom osetiš skočne noge, idi na trčanje
niko ti ne garantuje da će te skočnost sačekati do sutra
čak naprotiv
obično sutra bude sve naopačke "ma di nestadoše oni mravi iz gaća???"
onda razmišljaš koji će ti to trener objasniti, koja teorija i praksa
skupljaš snagu da se suočiš sa iznenađenjem
planirao si jedno, no pojavilo se drugo, "stigao te umor"
NIKADA NE TRČI PREMOREN (povreda zagarantovana)
progutaj knedlu, reci "što je tu je", i odmaraj kad god si premoren
naučno dokazano...
gde je taj sir?!

Nema komentara:

Objavi komentar