19 studenoga 2009

zabaviti upoznati naučiti

e sad ako ovo stavim na javni blog delovaće kao "pritisak" na neke, a ako stavim na privatni blog većina ga neće pročitati...

krenulo je pre par meseci sa tim fejsbukom tako što se sve češće neko pojavljivao sa rečenicom "tražio sam vas al vas nema". tako su svi imali izgovor što nismo u kontaktu. imam telefon imam email no eto ako me tamo nema, kao da me nema na planeti među živima. i tako je teklo vreme a ja dodavao ljude među kontakte, ljudi dodavali mene među svoje kontakte, međusobno se potvrđivali i kako se već kaže, i tako sad već imam više tih kontakata nego što sam mislio da poznajem ljudi. imao tako ja naravno svoju stranicu, pa se tu pretpostavljalo da kome god treba Lola da može tu da pronjuška za početak. sama ideja da imamo paralelno na dva mesta profile na fejsbuku je bila debilna jer bi duplirali nešto što je u suštini ionako bilo bespotrebno. hoću reći, i ona ima telefon, ima email, ima mobilni, nije ju baš "teško pronaći" za svakoga ko to zaista želi. i padne mi na pamet smešna ideja - da joj napravim stranicu kao što imaju javne ličnosti (i verujem ko još sve ne), u inat lokalno-balkanskoj iskompleksiranosti i provincijalnom idolopoklonstvu. svet je prepun zvezda i zvezdica koje će pink publika obožavati i lepiti im postere po dečijim sobama i garažama. ajmo taj kompleks niže vrednosti koji nam nabija potrošačko društvo da izvrnemo iznutra kao čarapu i da mu se nasmejemo. i napravim ja tako stranicu LOLA i postanem joj prvi obožavatelj ("fan"). prvo su me navukli pa sam počeo da šaljem poruke tipa "javite prijateljima da je Saša postao obožavatelj i pozovite ih da..." no nakon nekoliko pozivnica sam odustao i samo stavio objavu da sam postao Lolin fan i to je bilo sve. šta ću ja nekoga moliti ili nagovarati, neka to bude svakome njegova stvar i odluka, da se niko ne oseća obavezan. i jako me je zanimalo koliko će ljudi zagristi kolač jedne takve zajebancije, ko će uopšte pozitivno reagovati na jednu tako očigledno nevinu "foru". već prvog dana je imala 19 obožavatelja a sutradan se početni talas primirio i stalo je na 21. veliki je uspeh otkriti da imaš među prijateljima poznanicima kontaktima polu-poznatima itd toliko ljudi otvorenog duha, koji se neće odmah narogušiti u stilu "jesss, baš ću da je obožavam, a brži sam na polumaratonu" ili "nisam ni ja ništa manja zvezda pa opet nemam svoju vip stranicu". naravno mnogi ne "vise" po ceo dan na fejsbuku tako da verovatno nisu odmah primetili i neće ni primetiti šta je bilo aktuelno pre par dana, ne može se sad reći da su svi koji nisu kliknuli "postani obožavatelj" automatski glupi i bez osećaja za zabavu, skučenog duha i sujetni, ljubomorni i iskompleksirani. sačuvaj bože! jedino mogu da čestitam i da se zahvalim onima koji su sve skužili, jer je potrebno imati puno manje kompleksa od proseka, više duha od proseka, manje sujete od proseka, više smisla za humor i zajebanciju od proseka. čisto su onako intuitivno iskočili iz mase oni koji koji imaju takve pozitivne osobine.

zadovoljstvo je i čast poznavati takve ljude, znajte da smo i mi vaši "obožavatelji", da ne kažem fanovi.
pozdrav iz Valjeva, živi bili 100 godina!!

Nema komentara:

Objavi komentar