25 veljače 2015

XX

sve je krenulo po planu, ali... u subotu zaista jesmo otišli na vožnju trkačkim biciklama, a u nedelju sam odlučio da "častim" Lolu zajedničkim izletom pa sam neko dugo trčanje zamenio sa idejom od 7 sati planinarenja. ispreskakali smo sva moguća brda i sve tunele u klisuri reke Gradac, provukli se stazama kuda idu samo srne, prešli preko nekoliko sipara i tako, povuci-potegni se vratili kući kad je već pao mrak. ponedeljak je trebao da prođe u odmoru ali smo sa dva pa sa druga dva psa napravili ukupno 12km šetnje tako da je uspela da me zaboli pokosnica. a u utorak smo išli biciklama u planine pa sam nakon tih 90-ak km shvatio da ne mogu da se uspravim od bola u leđima i da mi treba onaj starački štap da bih hodao. zanimljivo... danas sam pak sa takvim kilavim leđima prestajao otprilike 3 sata jer sam završavao neke poslove u sudu i po bankama, što mi i nije bila idealna terapija za leđa. šta će biti sutra, samo nebo zna, a taj neki polumaraton u nedelju ozbiljno "visi" koliko god je do juče bio izvestan. pihhhh

Nema komentara:

Objavi komentar