19 lipnja 2015

bunar

auf bre kako mrzim ovo, 
kad neko promeni kanal sa akcionog filma na melodramu :-)
a događa se, i logično je da će uvek da se događa,
kao da su mi se noge skratile na 5cm.
ili klin klinom izbijati,
što me opet ne sprečava da ga mrzim iz dna duše :-)

nakon Plitvica, bici vožnji, trčanjâ, opet vožnji, cvrc!
dođe taj jedan dan kad sam tu po bašti nešto silno kopao,
a već dan ranije sam primetio da na bajku pomalo kljok-njujem.
zatim je došlo neko trčanje koje mi se omaklo na 2h16',
realno toliko je dovoljno Đuri Kodži da pretrči maraton,
jesam planirao malo kraće ali malkice i zalutah, i eto propasti.

juče sam se obukao za trčanje i uopšte mi idiotu nije palo na pamet
da je moguće otrčati nešto kraće a brže.
stojim tako u predsoblju u opremi,
kontam koliko ću da se umorim ako opet odem par sati po brdima,
a posle toga me čeka ceo dan posla.

vratim se u sobu, skinem opremu, obučem stare stvari,
i izađem da spremam sve što treba za betoniranje.
do popodne sam jedva bio u stanju da stojim, 
a dve šetnje s kučićima sam se jedva pregegao.
čak mi je i trava bila previsoka,

jutros se budim opet sav trom i umoran,
a od tog silnog fizičkog zamora sam nekako i mrzovoljan.
treba li napraviti korak nazad, ustuknuti,
da bih se vratio u neki normalan ritam?

dakle danas mi sledi trčkaranje, a dalje ću videti.
ako mi 1) bude delovalo da se upropašćujem radom,
odložiću ostale radove na par dana,
a ako 2) malo živnem do druge polovine dana, 
nastaviću gde sam stao u ponedeljak.

štos' tiče trkâ, u Kulu ne možemo nikako,
predaleko je a i za takve trke se priprema bar minimalno,
ne može direktno iz betoniranja gibanice i nespavanja.
vikend kasnije je Noćni, to naravno ne dolazi u obzir
jer smo mi u 21:45 na vratima spavaće sobe 
a ne na startu (polu)maratona.

jedino ostaje opcija trke 7km u 20:30 i prijavljivanje pred start.
što je takođe minimalno verovatno...
jedino ako se pojavi neki koncert te večeri, kao lani.
pa taman da se vratimo na stazu oko ponoći
i da malo zajebavamo maratonce :-P



Nema komentara:

Objavi komentar