30 lipnja 2015

sto ljudi - sto ćudi - dvesta profila za blokirati

ništa posebno, i svašta posebno, kako se uzme.
ja kao ja, genije i kreten dva-u-jedan, svašta smislim.
evo npr. danas, 13km biciklom,
pa 22km trčanja, pa nazad 13km biciklom.

negde "od gore" (odakle Onaj vidi sve) pozvah Lolu,
pa je došla biciklom i zajedno smo se vratili u Grad.
zastali smo na izvoru, da ohladim levu šaku.
tačno mesto gde nosiš ručni sat.
jerbo tu imam otok onako pozamašan.

(ujela me osa juče, 
dok sam išao biciklom,
da ponesem ono kuče.
gle, ispade rima.
kuče u rancu, i moja leđa ispod ranca.
zadnja 4 semafora smo spičili u koloni, 45 km/h.
nije samoreklama niti oglas za ženidbu, samo kažem.)

evo okačiću snimak tog trčanja...
tamo neka brda, lokalna, nevermind.

nego u zadnjih nekoliko dana mi se dogodilo ovo.
prvo sam UNLIKE sve što sam imao lajkovano
sa stranice Žutooki.
iz prostog razloga što mi je bilo glupo,
da kadgod nešto lajkujem ili komentarišem,
sâm taj moj "potpis" ispadne kao neka promocija.
ne želim da neznanci dolaze na tu moju stranicu,
tako, usputno, slučajno.

pa sam onda iskopao neki stari bzvz profil,
sa kojeg vodim svoje FB stranice.
i sa kojeg ću da izlajkujem sve ono malopre pomenuto.

tek, gle čuda, stiže mi tzv Zahtev.
da je od nekog bezveze, ja bih ga obrisao.
nego je od osobe prema kojoj gajim neki nivo,
od recimo 194% poštovanja, 
naspram prosečnog FB poznanika.

dan i po sam razmišljao šta da radim,
i na kraju sam prihvatio Zaht(j)ev.
prosto, jer mi je do te mere ČAST, 
da nemam drugu opciju.
jbga, nek imam jednog frenda na fejsu.

a to me podsetilo na još jednu počast.
skakao sam sa jednog Tviter profila na drugi,
treći peti sedmi stoti.
i kad sam pomislio da sam u najilegalnijoj mogućoj ilegali,
neko me odjednom "prati" i odmah mi stiže poruka:
ti si Žutooki, jel da?

eto, te dve osobe su mi obeležile 
internetsko-naelektrizirani Jun/Lipanj 2015.

na tom starom/novom tviter profilu 
imam samo šačicu drugova.
na ovom Fb nemam skoro nikog, niti mi iko treba,
niti taj profil ikome može zatrebati,
jer je moja trenutna ideologija jasna:
za kontakte ću koristiti FB pejdževe, jbš profil.

čekaj, šta sam sve objasnio?
imamo dve slike:
staze trčanja, + imamo crnu listu,
zbog koje će mnogi da mi udare recku i kažu "nisi trebao".

pre dve godine se lakićevićka bogzna kako sablaznila
kad je videla kod mene sličan status.
pa izvinite što mi je džigerica providna.
btw, KO TE TERAO DA UVEĆAŠ SLIKICU?
NE DAJ MAČKO DA TE UBIJE RADOZNALOST!

a šta ću kad sam izrod kojeg tuđi životi ne zanimaju.
meni ne trebaju frendovi na fejsu.
što više ljudi, to više baruština za preskakati...

jer Život je znate, sebičan, surov.
dopušta mi izbor, da živim svoj životić, ili vaš.
a zašto bi vi mislili da mi vaš može biti važniji???
živite ga VI, ako vam je već toliko lep.
bez da ga nudite meni, na FB buvljaku.





Nema komentara:

Objavi komentar