02 lipnja 2015

wrong monday

kontam da ne bih stigao da pišem neke silne blogove ni da sam poneo laptop, a ne bocka mi se ni po telefonu baš. plan zbog kojeg smo poneli bicikle je da se jutros provozamo tu po brežuljcima uz slovenačku granicu koja je na samo 5km od Samobora, obzirom da nam ionako gro dana prođe u autu, pa putovali od 10-16 ili 13-19 ne menja skoro ništa, a kad smo već ovde šteta je ne iskoristiti priliku da prođemo nekim novim stazama. još jedan važan detalj je da je pola dana u autu provereno katastrofalan oporavak od (polu-)maratona, nakon čega obično ne budeš ni za šta još par dana, tako da će ovo biti akcija u koju polažem (pre)velike nade :-P

samo da javim na brzaka, 
ovako iz kreveta evo već u 21:15, 
da je eksperiment trijumfalno... 
omanuo! :-)
jeste bici vožnja bila lagana, 
jesmo se nauživali,
jesu noge delovale srećnije no inače,
ali samo do HR-SR granice.
kad sam tu negde izašao da sipam benzin,
samo što ne padoh ko letva.
sav ukrućen, d'izvinete ko ona stvar,
ali u pogrešno vreme na pogrešnom mestu.
dalje je iz sata u sat bilo sve gore,
a posle večere se pojavio i bol,
tačnije grčobolja, u listovima.
izmasirao sam ih hepatrombinom.
i to po 3cm kreme istisnuo, domaćinski.
ima se, može se smile emoticon
nadam se da će sutra grč otići svojim putem,
da bih ja mogao malkice da, 
znate već,
isprobam one nove patike,
u nekom drugom smeru,
i da sav taj nesporazum preraste
u jedan veseli, jelte,
MIMOGRĆ :-)

Nema komentara:

Objavi komentar