15 rujna 2015

Mare_i_ja = Marija

sad se više ne sećam koja je to godina bila, 
2011, 2012, 2013, (?) ...
jer sam redovan gost na Plitvičkom Maratonu.
sećam se da smo otišli u moju rodnu Hrvatsku
na neki "produženi vikend" kod prijatelja u Varaždin.

i da je par dana pred Maraton bila tradicionalna
ulična trka na 5km u Čakovcu.
i da sam usred te trke, kao budala, odlučio
da "žrtvujem" kompletan Plitvički Maraton
zarad utrkivanja sa čuvenom Helenom Javornik.
i šta je na kraju ispalo?
ništa, dobio sam Helenu, likovao dva dana,
i raspao se na Maratonu, logično smile emoticon
zašto pišem sve ovo?
zato jer smo se svake godine na Plitvicama
Mare i ja standardno laktali,
kao i na poznatom
Karlovačkom Ceneru par nedelja kasnije.
uglavnom, te godine, dobila me je prvi put smile emoticon
utrčao sam u cilj par minuta posle nje,
a ona me je spremno dočekala,
uhvatila me za kosu,
udarila šakom poprečno po vrhu čela,
i radosno uzviknula SKALP!!! smile emoticon
bože koliko sam tada bio presrećan, zbog nje!
Marija Vrajić, boginja hrvatskog trčanja,
pre par dana je postala...
pročitajte uostalom

http://www.3sporta.com/10137_foto-marija-vrajic-trosic-treca-na-svijetu-zenska-ekipa-treca-u-europi.html

Nema komentara:

Objavi komentar