14 rujna 2015

ponedeljak

desilo se da je na jednoj od ovih neobaveznih veselih fensi trka
(konkretno ovo je bilo neko posipanje bojama)
jedna atletičarka otresla par Kršnih Momčina "kao Kruške",
ali su je pogrešno (?)
skrenuli u Cilj krug ranije,
samo da ne bi osvojila Garmin sat,
koji ionako NIJE bio najavljen kao nagrada,
(WHY, OH, WHY???)
valjda da se niko brži od ove dvojice
ne bi prijavio na trku?

(ja mislim da, čak i da je pobedila,
niko joj ne bi ni rekao da je nagrada Garmin,
ali to sam samo ja,
koji znam da su triatlonci jako pošten narod)
i da li je tačno da je Gospođica Sudija,
koja je "pogrešno" skrenula Vodeću u trci,
slučajno baš Devojka jednog od ove dvojice?

NAPOMENA:
ja sam sve ovo čuo od dvoje posmatrača,
veoma upućenih u događaj,
ali ipak, voleo bih da mi bilo ko od troje prvoplasiranih
(čudne li formulacije, valjda samo jedno može biti prva/prvi)
objasni kako je došlo do takve, ah, uh, "greške"...



a ovako (slika iznad) bi mogao da izgleda univerzalni komentar
na sva domaća takmičenja u kojima postoje
materijalne ili ne daj bože novčane nagrade

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a dok su šibicari mešali ručicama u krug da bi zaradili svoje nagrade,
ja sam se malo provozao po brdima, i evo kako je to izgledalo,
kad oduzmem utiske:

inače zove mene drug pre par nedelja,
pita me da li hoću da idem na grupnu vožnju na Divčibare.
kaže, može i Lola. ali da računamo na to,
da će to biti jako brza vožnja,
jer se ide strogo trkačkim biciklama
i maže se do daske,
i zadnji put kad su išli,
prešli su taj krug za približno tri sata.
e sad, znajući da lokalni bajkeri
mere svoje treninge od/do izlaska/ulaska u grad,
ne znam kako da poredim mojih 3h09
na MTB-u teškom 15kg,
sa njihovim trkačkim biciklama,
odnosno da se "uporedim".
ako pokušam da isečem sâm početak i kraj vožnje
(kroz raskrsnice i po trotoarima,
jer kao za kurac su mi svi semafori bili crveni),
to izađe na 11 minuta "viška"
pa ispadne da sam taj krug "obrnuo" za 2h58,
što mi deluje prosto nemoguće,
u poređenju sa najboljim
što nam je naša borba dalaaaa,
da imamo Blogoja za Maršalaaaaa,
mašala!?



Nema komentara:

Objavi komentar