16 rujna 2015

maza

sad opet kad se zajebem, pa prvo napišem blog na FB stranici, i kad ga prekopiram ovde on bude ceo podvučen nekom belom bojom. to se nije događalo u Firefox-u, no otkad je dotični počeo da flertuje sa nekim spamware-om i iskačućim reklamicama, prešao sam na Chrome koji pak ima te neke dečije bolesti sa formatiranjem :-/

ček da pokušam sa ovim gumbom "ukloni formatiranje"...



današnje trčanje je takođe bilo "praćeno",
ali ne uživo :-)

šta ću, eto nisam imao ni tih par minuta viška
koliko je potrebno da se sve podesi,
da se pošalje link, prosledi, blać truć srać...

kad sam kupio prvi sat sa GPS-om,
moja tašta ga je nazvala "Lunja".
valjda kao u stripu Maza i Lunja.
(mada me ne bi čudilo
da balkanski prevod glasi Lunja i Maza)

on (sat) je kanda bio zadužen
da svuda po svetu lunja zajedno sa mnom,
i da na kraju ispriča kuda smo sve to "lunjali".

kad razmisliš, mogu ovi neki trČkački fenseri
da se napinju do nivoa Hemoroid-i-frtalj,
ali ne mogu na silu da izmisle nešto što je
istovremeno toliko inovativno i spontano,
poput tog naziva "Lunja" koji je izbacila moja tašta.

reći ćete - lepa pričica, nema šta!
jedino što pored ovog Lunje,
ja u toj priči ispadoh Maza :-P

Nema komentara:

Objavi komentar