02 prosinca 2016

1 - 2 - 3 - 2

kao u naslovu, tako sam trčao ovih dana posle maratona
utorak za (ocenu) jedinicu, jedva se pomerao
sreda za dvojku, što je nakon onog keca delovalo pristojno
četvrtak za trojku, obzirom da mi je 4 maksimum zimus onda je 3 skoro pa naj
petak (danas) opet za dvojku
delimično jer sam bio umoran, a i nisam planirao brže
PETAK UVEČE je ipak preblizu NEDELJI UJUTRU
a u nedelju smo se dogovorili na polumaraton

trka je simpatična jer se STARTUJE sa hendikepom
evo sada sam proveravao iz nekih starih rezultata
recimo M50 kreću negde oko 8 minuta pre glavne trke
Ž50 kreću 14 ili 16 minuta ranije, zaboravio sam
i tako
u glavnoj trci startuju svi bez hendikepa, valjda 35 god i mlađi

jedne godine smo se svi pripremili za start, i onda je došao neki čiča od 75 godina i rekao HOĆU DA TRČIM POLUMARATON
onda je on morao da startuje 40 minuta pre svih nas, i onda smo čekali da se on zagreje (!!!!) pa da prođe skoro pola sata, pa smo tek onda mi ostali krenuli jedan po jedan, i na kraju glavna trka
i nakon dva od 4 kruga, čiča je odustao :-D
da smo bili pametni da ga uhvatimo i bacimo u Dunav, ali nismo bili pametni, baš šteta

danas sam opet vario do kasno, pa sam krenuo po mraku
ovaj put 57 minuta za 10km
110m uspona 110m spusta, nešto malo makadama, upadoh i u jednu baru
opet u brooks st5, još par trčanja pa će i one da odu u penziju
sva sreća da je ujutru rosa pa mi se svake patike pokvase u šetnji sa psima pored reke, a posle toga nastavim sa brusilicom i zavarilicom, i tako se svake patike sjebu za deset dana
a imam jedno desetak pari kojih bi bilo dobro da se rešim pre zime

nisam nosio lampu jer ovuda kuda idem mrak je uz/nizbrdo a po ravnim ulicama ima osvetljenja
tako da nema opasnosti od sudara, što reče Nino juče

imao sam u karijeri samo jedan takav bliski susret, i to sam udario u biciklistu OTPOZADI
čujem u mraku da nešto šuška ali nikako da mu se približim, mrkli mrak, ja kao vidim kuda ide put i vidim obrise drveća i nešto ispred mene šuš šuš i bam zakačih čoveka na bicikli, ne zna se da li se više od straha usrao on ili ja :-)

Nema komentara:

Objavi komentar