13 prosinca 2016

um oran

možda je um
oran za oranje
al su leđa umorna
moj jarane
nakon ove tradicionalne oračke koju sam evo friško sročio, mogu da "pređem na stvar", što bi pederi rekli.
sinoć sam bio toliko dokrajčen neispavanošću da sam legao u 20:30 i optimistički poneo telefon u krevet, međutim odmah sam zaspao i jutros pred 7 ga našao na istom mestu.
sinoćno trčkarakami od 10 km je očekivano prošlo negde na sredini između "utorak nakon maratona" i "ponedeljak nakon polumaratona".
dva dana posle crikvenice sam taj Test Umora završio za 63', a veče nakon Šarana za 58'. sinoć pak, 60'. moglo je biti i bliže 61 ali sam zadnjih 1.5 km dodao gas da bude 60'.
naravno juče smo iskoristili topao dan za šmirglanje i farbanje, pa sam na trčanje otišao tek iza 18h, što je bio idealan tajming da me uhvate one dve mikro-olujice i mini-pljusak.
i sve to na Obilaznici u mrklom mraku. kako je odozgo naišao koji kamion iz pravca Užica, napravio je još veći vetar pa je delovalo da će me svaki sledeći baciti skroz u podnožje, kao Sizifa Iriškog, poznatog junaka Andersenovih basni o planinskom trčanju.

Nema komentara:

Objavi komentar