22 prosinca 2016

senka od čoveka

večeras sam, naoštren iskustvom od sinoć, rešio da opet "mažem"
svi nešto luduju po nekim Ligama, samo ja trupćem ko tovar (magarac)
ako sam mogao u sredu, mogu i u četvrtak
ionako je ona Propast bila u utorak, i organizam je polako zaboravlja

izleteo sam iz kuće kao prazna puška, maštajući da sam zapeta (puška)
prvi kilometar brzine od 5'30 preko 5'15 napokon siđoše ispod 5'/km
mrak na sve strane, ni sopstvenu senku ne vidim
razmišljam o tome, čovek koji se bude oženio ženom koja se zove Senka, svi će ga zezati kako se "plaši sopstvene senke", hehe

i tako, mazao ja, točio, tankao, jurišao, deljao, gazio, krljao, ima tih izraza...
ali brzine i ne nešto baš... otkud znam
vidim ja po načinu na koji se odrazim, odbacim, da nije to neka supersonika

no ipak na kraju istog kruga kao i juče, od nešto manje nego 6km,
BAŠ kao i liga u Medulinu, (moram veliko slovo, za beograd gotovo nikad ali ima tako trenutaka kada prosto moram, i onda se napregnem pa ga otkucam, ovo je baš bila duga zagrada) mi je vreme ispalo za okruglo minut bolje nego juče :-)

sav ushićen, presrećan, euforičan, rekoh, ovo je garant Olimpijska Norma
dođem kući, opet otvorim rezultate iz Medulina (ne kapiram ovo ime, da li je med, ili da je medulimun bilo bi mi jasno, ili da je medulinolada, ili medulinoleum, hmm) kad cvrc milojka ako si plavojka, mojih 26 naspram (juče) 27 minuta me pomerilo samo sa dna 6-te na dno 5-te strane rezultata

fuuujjjjjjj
još uzmem da gledam poene, vidim gle neko '64 godište ima preko 80 poena, pa ja sam ipak na pragu olimpijade, vidim oko njega ljudi stariji imaju manje poena, kako sad to, mora da je neka greška, i ukapiram da je baš to što sam video - žensko!

eto dakle, da sam žena, imao bih zadovoljavajući broj bodova
moram sutra opet da se ofarbam u crveno, ova kestenjasta mi dakle više ne ide uz brzinu kretanja. ili žena, ili ništa.

i da stvar dobije na trilerizmu, ta koja je osvojila 80+ bodova se zove Senka!!??
kao ona iz naslova!
i još se preziva Senković!
mora da je zovu "Senka", zbog prezimena :-D
dobar joj je štos, moram se i ja na sledeć trku prijaviti kao Senko Senković ili eventualno Senčić

(udarac po čelu)
mislim da ima i neki Senčić, možda i njega zovu Senka, ko će ga znati
pa ovo je luda kuća
još samo ja tu falim, zaista
i posle će reći ljudi - vidi Antišu, giliptera, kako se zajebava sa starijom gospođom, ipak je žena '64 godište, može baba da mu bude, a on tako neozbiljan, c, c, c...
ili se piše c - c - c ...

nisam napomenuo da sam opet trčao u lunarglide 5, koje već imaju dosta kilometara, ali ne znam koliko, jer mi je taj fajl u kompjuteru, a kompjuter je crkao, ili kao u pesmi "a kofa je bušna, jebušna, jebušna..." a dečko mi je rekao (neeee, nemam ja dečka, nego dečko-majstor za kompjutere) da ga zovem večeras ali smo imali goste i tako je kompjuter ostao crknut do sutra :-(

možda sutra odem da trčim po danu, nakon više od mesec dana treniranja uveče, ako ništa drugo onda barem da se rešim te senke koja me prati. mislim, sad kad sam je napokon stigao i čak prestigao za nekih desetak sekundi, gledajući rezultate iz Medulina

- znaš li da je negde neko uspeo da dotrči kući deset sekundi ispred svoje senke?
- pa kako je to moguće?
- pa lepo, on je trčao u valjevu, a senka u Medulinu, četiri dana ranije
- dakle on je krenuo 4 dana kasnije, a stigao deset sekundi ranije????
- tako je! pa ti računaj koliki je to hendikep!
- auuuuuuuu...

evo i muzičke podloge za blog :-)
opletiiiiiiiii
https://www.youtube.com/watch?v=hwG6N4g7cYw

3 komentara:

  1. Saša, Saša za mene je Senka "djevojčica" i još k tome vrlo zgodna da ne spominjem da je pravi drugar kako bi vi rekli. Nemoj da se zamjeraš nama u godinama doći će i tebi maca na vratanca. Do tada uživaj i sretno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa Senka je godinu mlađa od mene, odavno je meni došla senka na vratanca, zato sam se i šalio. A ono "zovu je senka" je šala sa jednom jako dobrom zajedničkom frendicom, tak da nema nesporazuma, ceo blog je samo jedna humoreska, na MOJ račun! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam već zaključio da poznaješ bolje i dulje od mene moje "nove" prijatelje. I ja sam se šalio. J..ga nisam baš šaljiv kao Nušić, više sam na Murakamija. Nadam se da mu se previše ne štuca jer ga stalno spominjemo. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši