16 prosinca 2016

faza 33

tako menjam faze pa sam došao i u 33-ću
mada sam se možda zabrojao u međuvremenu

ova faza se odlikuje po tome da kao pre 10-ak godina na stadionu, kada smo svakog dana išli istih valovitih 10km istom stazom 5+5 sa okretom, opet idem tako isto, s tim da mi trčanje nije na prvom mestu liste prioriteta tokom dana, nego maltene na poslednjem

zanimljivo je pratiti umor/odmor i oporavak, jer kad svaki dan ideš na istu stazu, lako primetiš razlike u brzini, snazi, osećaju napora, raspoloženju

nekad ti treba više vremena da se zagreješ pa pred kraj malo "poletiš", a nekad ostaneš "kljok" od početka do kraja

nekad određeni osećaj donese par minuta brže, ili sporije vreme, nego tokom zadnjeg trčanja sa istim takvim osećajem

tek kada desetak ili dvadesetak dana zaredom otrčiš istu stazu, i shvatiš kolike razlike donose dani koji su naizgled slični, eeeee tek onda možeš da shvatiš kakva se papazjanija dobije kad menjaš staze, teren, profil, pa sa blago valovitog asfalta pređeš u šumu i kamenjar, sa 12km pređeš na 34km pa nazad na 10km, sa jutra na veče pa na podne pa opet na veče...

da, važno je napomenuti da sam svakog dana ovu stazu trčao negde sat nakon sumraka, na pola puta između ručka i večere, i nakon celog dana poslovanja što u radnji što po kući i oko kuće

danas smo, između ostalog, od starih skija napravili čiviluk :-)


našao sam na tavanu još dva para, biće materijala za svašta još

i druga tema za večeras, osim ove 10+10+10+10+10+10+10+... bi bila
ŠTA JE BOLJE?

1)

da li je bolje "ozbiljno trenirati", pratiti tablice, raditi intervale, sve po PE-ES-u da bi se od svakog mišića i mitohondrije izvuklo najviše, po cenu (a cenu uvek platiš) da stalno kuburiš sa nekim povredama, ili je bolje

2)

po receptu moje 2014-2015-2016-te godine, žrtvovati 5-6% ili koliko već od rezultata, spokojno trčkarati do mile volje (ove godine ću imati negde oko 5400 km), usput šarati malo trkačkom biciklom i MTB-om, a bogme i na pešačenjima sam nakupio sati koliko i na trčanju, i uspeti da preguraš tri godine bez ijedne povrede?

šta je bolje, opet vas pitam, ali ne da mi odgovorite, nego da odgovorite sebi.
meni je bilo lepo i kad sam trčao polumaratone ispod 1h20, a bogme mi je lepo i ovako kad sam skroz zaboravio šta je to trljanje ledom po kolenu ili ahilovoj, šta su razne kreme i gelovi protiv istegnuća i čega već, mnogo je lepo kad godine prolaze a ti Fastumu kažeš "odjebi"

(e sad kad sam ovo napisao, u roku od 7 dana ću nešto da slomim ili će da pukne, tako to obično biva)

eto tako

1 komentar:

  1. Istu bušilicu ja imam na poslu i svakodnevno mi je u rukama, odličan alat, neuništiva je :)

    OdgovoriIzbriši