21 prosinca 2016

PC KO

izgleda da mi je crko kompjuter :-/
ok pišem na laptopu, ali nije mi isto
nekako je drukčiji "komfor" na kompu
tamo sam kod kuće, a ovde sam kao u vikendici

nema veze
imam i tablet, i telefon, oni su android pa tamo imam aplikaciju Blogger
tako mi je još i najlakše da napišem nešto
jedino tamo nemam fajlove, polar, garmin, nemam fotografije
komp je ipak sve-u-jedan, neki centar
barem je bio!

nema veze
opet kažem da nema veze, možda je to neka mantra
jer stari ljudi se plaše promena
ne treba bežati od promena
treba shvatiti Život kao jedno neprekidno menjanje
i onda će sve biti u redu
(evriting z gona bi olrajt)

otvorio sam ponude kompjutera i laptopova, nije ni tako skupo
no to donosi još jednu promenu, fuj
bolje je popraviti ovo što se može popraviti
vidim da radi HDD, grafika, sve radi, samo ne pokrene windows
negde je nešto štucnulo, preskočilo

inače nakon jučerašnjeg smrzavanja i povratka s trčanja kao s ruskog fronta, danas sam krenuo neodlučan. opet ceo dan sa bušilicom i slično, nešto smo montirali u dvorištu, MOŽDA JEDNOG DANA I SLIKAM... (to ste već navikli da obećam, pa nikad ne ispunim)

i tako, nakon nepunog kilometra vidim da su mi odvezane (razrešene) noge. vrtuckam neke živahne obrtaje, i rekoh, ma što je sigurno sigurno je, da ja raspalim neki Tempo. jer ipak je to puno više "trening" i korisno, od onih beskrajnih trčkaranja. duga lagana trčanja samo kvare tehniku, vučem noge po zemlji, krivim stopala kao neko čvornovato drvo koje su stotinu puta lomili i kalemili.

ukratko (long story short) mada je za "ukratko" već prekasno, pretrčao sam jedva nepunih 6km, upravo kao što je bila zimska liga u Medulinu.

ukupno vreme nekih 27 minuta, s tim da sam pojačavao prema kraju, sećam se da sam nakon prvih kilometar i po imao prosek oko 5'/km.

i naravno odmah sam pogledao koliko mi je to "poena". vidim iz rezultata da bih s tim vremenom bio plasiran negde oko 33% trke, oko 150-og mesta od 450-ak učesnika. i negde oko 70-ak poena, što je skoro 20% slabije od onoga kako sam uglavnom trčao istarske i riječke lige. a dobro, ako sam juče bio onoliko premoren, neka mi se malo odbije i na to.

to bi bilo to.
iz grafikona se vidi kako je sa pulsem uporedo rasla i kadenca koraka.


Nema komentara:

Objavi komentar