24 veljače 2017

11/21 Mala Kapela, Mala Moštanica, Malo Nigde

može i selo Gornje Nigde versus Donje Nigde, poput one Donje Grabovice
pa umesto jednine srednjeg roda (to Nigde) seljaci krenu da ga zovu kao množinu ženskog roda, (sve te Nigde, gornje ili donje, zvuče kao neke da izvinete vaške)

malo morgen malo nigde mnogo nigde, malo nigde srednje nigde veliko nigde
ne-ma če-ga ne-ma, jer kao što kaže...


eto dakle saznali smo da u Kini postoji Južno Nigde

nosio sam se jednom mišlju (koji čudan izraz!?) a možda i dvema mišljama
u stvari nosim se trima mislima ako bi tako uopšte trebalo da se kaže

pod keca 1) sam mislio da dok sam ovako Knock Out, da napravim žurku na FB profilu pa da se tamo zafrkavam u užem društvu prijatelja. jerbo iako je stranica Blogoje trenutno neaktivna, taj profil s kojeg sam je vodio naravno postoji, i odatle pratim zbivanja u dve grupe Riječka zimska liga i Istarska zimska liga.

nisam ništa odlučio, još uvek se nećkam

Antiša (the) Zjec

pod dvicu 2) sam mislio da uzmem jedan ajfončić da se malo tešim i da mi brže prođe mesec bola (ili dva-tri) ali se i oko toga nećkam.
a meseci prolaze.
to se savršeno (mrzim reč perfektno) uklapa u ono Lenonovo da je život ono što nam se događa dok čekamo da nam se nešto dogodi.
iskustvo kaže da uglavnom kad-tad uradiš/kupiš/prodaš/baciš sve ono što ti se tako redovno vrzma po glavi, tako da je svako odlaganje čisto gubljenje vremena.
brate ako me pola života zanimalo da li može da se pretrči krug preko Divčibara i ako sam jednom uspeo, sve je dakle moguće.

pod tricu 3) neka ostane za fazu oporavka i rehabilitacije
ili ću kupiti 3a) traku za trčanje ili 3b) nešto još korisnije ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar