03 veljače 2017

100/100

opet jedan blog isključivo o Treningu

kad god mi se uvuče neki veći crv u dupe, ja krenem da prekopavam kao Suzana Mančić kroz neki unutrašnji rezervoar iz kojeg izvlačim dobitničku kovertu za taj dan
nađem neki presek između dužine trčanja, intenziteta, prilagođeno količini volje koju osećam
naravno, često izvučem i neki malo "rastegljivi" plan
kao i danas

nakon što sam juče otrčao tempo-intervale (recimo da je to najpribližniji opis) danas nije imalo smisla da mlatim nešto slično
a nisam bio motivisan da gulim neke kilometre
mislim, MOGAO SAM, nije da nisam
nekako mi nije ni palo na pamet, šta znam, da idem 7km Tempić kao zagrevanje, pa 7km na pola između toga i osećaja polumaratona, pa zadnjih 7km Tempo trčanja, i šta ispadne na kraju ispalo je
delovalo mi je to prerano u sezoni, da se toliko zalećem

verovali ili ne postoje i ovakvi dani kad krenem od kuće sa idejom toliko određenom da je maltene možemo nazvati Plan :-/
biciklom 3.5km do izlaska iz grada, onda 1.5km lagano do KPD-oma, 
tu zastanem par minuta na nekom mini razgibavanju,
i odatle kratke promene/ubrzanja 100m jače 100m lagano, dok ne crknem
opet kratka stanka na mostu kod KPD-oma da se malo istegnem,
lagano do bicikle, pa lagano kući vrteći pedale kao neki vid masaže

ukupna dužina tih ubrzanja (nećemo reći sprintevi, ipak je ovo puno opuštenije, sa naglaskom na tehnici trčanja a ne sirovoj snazi, tipa ono što ameri zovu "strides") mi je po pravilu ili 10km, ili 8km, ili 6km, ili 4+4km sa malim odmorom na pola

prošle godine sam tako odgulio čitavih 21km (1h32 valjda) a onih 4+4 trčim samo kad krenem na 10 pa shvatim da sam umoran, e onda napravim pauzu par minuta da bih se nekako vratio nazad i spasao živu glavu)

danas sam krenuo sa idejom da zbog prvih i zadnjih 1.5+1.5=3km ili
1) otrčim 7km tih 100/100 i da mi ceo trening izađe na 10km
2) otrčim 8km jer više volim parne brojke ili 
3) 10km, jer mi je cener nekako "fora", kad kažeš išao sam ubrzanja 50x100m to zvuči nekako VAUUU!

baš sam juče pisao o toj nekoj Umerenosti, kako sam tempić trčao 18km a ne 21, da bih ostavio prostor za proleće, kako sam išao 3x uzbrdo 1km jer na početku februara ihaaajjj ima vremena da do aprila povećaš na 4, 5, 8, 10, koliko god si već napaljen

i onda sam pomislio, šta fali, idem 8km ali bez stajanja
to mi ovako skroz van treninga mora biti puno teže nego 10km kada sam ih radio redovno
rečeno učinjeno, stisnuo sam LAP na svaka 2km a za razliku od juče kada mi je sat kilometre merio po 0.99 danas mi je izašlo 8040m što naravno nema nikakve veze, ja imam na asfaltu linije koje stoje na istim mestima već 23 godine otkako smo tuda prvih puta "ozbiljnije trenirali" na biciklama tako da se sve uvek vrati na ono da je važno VREME između tačke A i tačke B

a vreme je za 8km bilo 32'57'' što je za ~minut sporije nego da sam držao prosek od 4'/km odnosno 15 km/h
ETO KOLIKO ZNAČI KILOGRAM MANJE, 
NAKON ŠTO SAM POLA ZIME IMAO TRI KILOGRAMA VIŠE :-D
sad još da smaknem preostalu dvojicu i biću "na konju"

napominjem da je staza u jedva primetnom usponu prva 4km a povratak je ista 4km nizvodno, pa zato puls nije linerarno rastao sve do kraja
takođe je zabavna zelena linija frekvencije koraka (kadenca) koja pokazuje kako sam ubrzanja trčao vrteći brže, kao što im i ime kaže, dok sam na onim rastrčavajućim stotkama dopuštao nogama da gaze na neki lenj način, znatno sporije


na osnovu ovog trčanja danas, deluje da sad mogu opet mesec dana u hibernaciju pa početkom marta da lupim još 2-3 treninga, i biću spreman za prve trke :-)

Nema komentara:

Objavi komentar