25 veljače 2017

12/21 Ode baterija

km 12-ti od starta i već sam ostao bez jednog od satova!
naime onog dana kad sam pao, nosio sam Garmina 235.
NIJE se razbio, ni ogrebao, štaviše nije ni primetio da sam pao :-)
juče ga pogledam, crn ekran. ispraznila se baterija (!!!)

dakle bilans je ovakav

polar m400, nosio ga na trčanju 03. februara, povezao na komp., dopunio, nakon 22 dana je na 75% baterije

polar v800, nosio ga na trčanju 02. februara, povezao na komp., dopunio, nakon 23 dana je na 60% baterije
(ideja je bila da prošaram i sve ih dopunim)

garmin 235 nosio na bicikli 04-05-06. februara, povezao ga na komp tek 09. februara i dopunio, baterija se za 15 dana ispraznila na 0% 
nije bilo poente da ga slikam :-)


2 komentara:

  1. Tehnologija praćenja pulsa ne zapečću ima svoju cijenu. Sisa baterije kao neki pivo! Ja sam ovih dana imao priliku vidjeti svašta od Garmina(Fenix neki? sa tim sistemom)) puls koji je nemoguć recimo "flat" kroz cijeli trening na 186(+/-0)čovjeku koji ga jedva može naviti do 180.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, imao sam Garmin 225 sa samo 2 "lampice", i sad ovaj noviji 235 sa 3 senzora, i recimo da u 6-7 treninga mora imati jedan dan kad u polovini ili čak tokom celog treninga pokazuje besmislena očitavanja. naravno da mi je uvek na istom mestu, isto zategnutog kaiša, i slično. zato ga ne nosim na trkama i "važnim" treninzima gde mi je bitna 100% pouzdanost, a nikad ne znam da li će mu doći loš dan.

      Izbriši