03 veljače 2017

zima K.O.

"ova zima se
u jednom trenutku
toliko jako iskezila,
da je već u sledećem
ugrizla samu sebe"

(napisao Stihonaut na tviteru, to jest Ja)

juče sam na neki čudan način aktivirao moj mali organizam
danas se osećam sav ubrzan, kao da je zaista došlo Proleće
jutros smo rano ustali i otišli na pešačenje s kučićima
izašli smo na brdo južno od grada, odakle je duvao vetar
kotlina je ostala iza nas u smogu, a savršen pogled pucao po planinama
nakon 9km (!) sam još uvek bio dovoljno svež (?) pa sam izlupao ono malo leda što je ostalo po dvorištu
koristim iznenadnu pogodnost "neradnog petka" da se uništim
po prognozi bi trebalo da zakačimo još 2 dana proleća
mislim danas, plus još dva dana
aj da vidim i to čudo

danas ću opet biciklom pony (što je Milijana gony)
da se odvezem kroz poplavljene ulice do izlaska iz grada
pa odatle da otrčim u nekom pravcu, nekim zadatkom
već kontam kakve promene mogu da pravim na trčanju
previše sam se naložio u samo 24h, ovo neće na dobro izaći :-)

ako neko ne zna gde je tačno Valjevo, nek pogleda na karti
orijentacije radi, Jadransko more se taman (ne) vidi u donjem levom uglu


Nema komentara:

Objavi komentar