25 veljače 2017

12/21 Shovelware

11 dana nakon Kontrole (u 07:00 ujutru), ušao sam u 12-ti kilometar

wikipedijina reč dana je "shovelware"
1. (computing, slang, derogatory) 
A haphazard collection of software assembled in terms of quantity rather than quality.

zanimljivo je da i mi koristimo "kao lopatom" za gomilanje nečeg, pa i moja kolekcija polunovih polustarih polubezvrednih bicikli i točkova slično tome može da se zove... treba mi neki izraz za opšte prostorno mnoštvo a ne za prostu množinu, dakle ne grob i grobovi nego grob i groblje, pa tako i lopatje - lopatlje - lopatovlje. 

ili umesto direktnog prevoda možda prepev ponudi više slobode, jer su se kod nas lopate za sneg ionako pojavile 200 godina nakon kanade pa taj termin shovelling nije jednako kultan. nama je gomila nečega bliža izrazu iskipovati, recimo.

e pa tako je i ova gomila mojih /21 blogova klasičan shovelware
premalo zaista novih i korisnih informacija, gomile smeća i "šuma".
(šum kao u elektronici/akustici "noise")

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

e sad nešto meni VAŽNO:

stvar koja će mi odrediti Proleće, 
a čije posledice će mi odrediti sportsko-rekreativnu 2017-tu,
zove se Oporavak, nakon zalečenja preloma.

znam da razmišljam DVA koraka unapred, ali jbg, dokolica...

nedelje prolaze, i Entuzijazam svoje mesto na postolju prepušta Opreznosti.
kako može izgledati Povratak nakon ovako duge pauze?
19 dana nakon preloma deluje da ne postoji nikakva realna mogućnost da prekid potraje kraće od Punog Meseca, što su ujedno datumi poseta lekarima:
06. februar prelom
07. februar primio antitetanus
07. mart kontrola kod ortopeda (i cilj 21/21 polumaratona)
09. mart drugi antitetanus (30 dana od prve inekcije) i taman da proslavimo datum kad smo pre 26 godina kupili Škodu Favorit u Ljubljani

odatle ću imati 4 nedelje i par dana do Hendrix polumaratona
(obzirom da mi jako smeta svako trupkanje po asfaltu, 
trava i zemlja zvuče logično za prvu trku)

sa onih 68kg iz prethodne 3 zime, u januaru sam taman sišao na 67 - 67.5, a sada sam se vratio da 69 - 69.5. 
ok, dobar deo je u stomaku zbog usporene probave, a pola kile ima i u ovoj otečenoj desnoj ruci koja je sva kao sunđer. 

i sad zamisli nekog ko je mesec dana bio jedva pokretan, šetao sat dnevno sa rukom kao Napoleon, ko kreće da lagano trčkara sa par kila viška preko standardnih par kila viška, jbt izgledaću kao ono svinjče od Leontijevića!

teško da me iz te tačke u normalno stanje može dovesti i mesec dana Aušvicarskog gladovanja, a kamoli tek tako, ovde 20 minuta onde pola sata trčkaranja, nekom rašrafljenom tehnikom sa ukočenim laktovima i leđima, sa jednim ramenom 5cm ispred a drugim 5cm ispod. 

tako da sam malo stao na loptu sa svim tim Planovima, i shvatio da će se moj (ne)najavljivani Povratak meriti godišnjim dobima a ne mesecima ili kako sam u početku mislio nedeljama.

umesto da od jutra do mraka jurišam od jednog kratkog poslića do drugog preko malo bicikle ovde malo trčanja onde, prikladno zdravom i odmornom čoveku, sad zamišljam kako može da se desi da mi isto ovoliko nedelja prođe u rehabilitaciji, gelovima i kremama, vežbama i istezanjima, da bi mi celo telo uopšte postalo upotrebljivo. a iole poluozbiljno treniranje dolazi tek mesec-dva nakon toga. big FUJ!

Nema komentara:

Objavi komentar