12 ožujka 2017

35/42 Sitnije Cile sitnije


ne znam kako je vama, ali meni su ovi kilometri pred kraj maratona najuzbudljiviji
tu se "kuje" rezultat, i brojevi su jako zgodni za proračunavanje projekcije
danas gazim 35-ti dan, gledam na štopericu
nakon 35 ostaće mi 7, a 7 je stub temeljac maratona
tri puta po 7 su polumaraton, tri puta po pola sata je 1h30,
duplo je 3h00

7km mogu biti 28 minuta kada si solidan na poluM ili kada si "lud" na maratonu,
7km mogu biti 30 minuta kada ganjaš 3h
7km sam išao 30 minuta na polumaratonima kad sam bio umoran i sa devojačkom krvnom slikom
za koju godinu će mi 7km biti pola sata na trci na Adi i to će mi biti maksimum

nakon toga, kad pređeš 36km ostaje ti 6, to je 1/6
kad pređeš 37 ostao ti je "petâk",

nakon 38 imaš još samo 4 i čak i sa nula šećera u mozgu možeš da izračunaš koliko ćeš završiti maraton ako ideš 4x4 minuta ili 4x5 minuta, ili 4x6 kao na ovoj najnovijoj plitvičkoj stazi, hehe



hoću da kažem, jednom kad si ušao u 35-ti, cilj postaje sve opipljiviji

sada noću spavam po nekoliko sati samo onako bez utega, sa visokim jastukom i razapetim rukama, da bi mi se povratila cirkulacija u šake nakon celodnevne opstrukcije krvnih i limfnih puteva

onda u drugom (ili prvom) delu noći prilepim uz rame oblogu od gaveza
to otprilike izgleda kao da mi se ptica, tačnije krava, posrala na rame



sutra u 07:00 kada se završi ovaj 35-ti dan, imaću još okruglo 7x24h do kontrole kod ortopeda, nadam se poslednje

dok dođem kući, napišem blog, malo se odmorim, doručkujem, doći će i podne i završiće se maraton oporavka, jer sam na onaj Poslednji Trening krenuo oko podne
pokušavam ovim premotavanjem filma napred-nazad da ubrzam vreme, ali nešto mi slabo ide :-)



Nema komentara:

Objavi komentar